چهارشنبه 27 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صبح امروز بزرگراه‌های اصلی تهران قفل شد، ايلنا

خدا می‌داند با شروع فصل سرما و ريزش برف و باران در خيابان‌ها و بزرگراه‌های تهران چه اتفاقاتی می‌‌افتد؟! وقتی با ريزش باران آن هم برای مدتی کوتاه بزرگراه‌هايی مانند حکيم و همت و ... قفل می‌شود و رانندگان مجبور می‌شوند در ساعات ابتدايی روز با افکاری خسته از ترافيک، به سرکار خود روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، شايد مردم تهران به ترافيک توام با باران عادت کرده باشند اما نبايد فکری اساسی برای اين مشکل کرد که چرا مسافتی نيم ساعته بايد به ساعت‌ها در ترافيک ختم شود و خستگی، آلودگی هوا و مصرف بالای سوخت را به همراه داشته باشد.

مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداری تهران در همين زمينه در گفتگو با خبرنگار ايلنا اعلام کرد که صبح امروز هيچگونه مشکلی در اتوبان‌های اصلی تهران ديده نشده است.

نعمت الهی با بيان اينکه ترافيک بزرگراه‌های تهران در صبح امری طبيعی است، ادامه داد: اگر ترافيکی امروز صبح اتفاق افتاده که بنده بعيد می دانم، به علت بارش باران نبوده است چراکه گزارشی از آب گرفتگی معابر نداشته‌ايم.
وی افزود: بارش باران احتياط رانندگان را حين رانندگی بالا برده و همين امر باعث ترافيک می‌شود.

مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداری تهران گفت: بر اساس نمايشگرهای ترافيک، تنها در اتوبان امام علی از شمال به جنوب پايين‌تر از شعبانلو به دليل واژگونی يک دستگاه نيسان، ترافيک ايجاد شده بود که هم اکنون ترافيک در بزرگراه‌های تهران روان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016