شنبه 10 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرگئی لاوروف: ايران گفت‌وگو با ۱+۵ را خواستار است، ايلنا

«سرگئی لاوروف» گفت: «نماينده ارشد اتحاديه اروپا به همراه روسای سياسی وزارت خارجه کشورهای عضو گروه ۱+۵ نيز آماده هستند با نمايندگان ايران ملاقات کنند تا در مورد عملکرد بعدی توافق کنند.»


ايلنا: وزير خارجه روسيه اعلام کرد که برخی نشانه‌ها حاکی است که ايران گفت‌وگو با گروه ۱+۵ را خواستار است.
به گزارش ايلنا به نقل از نووستی، «سرگئی لاوروف» گفت: «ايران نظر جامعه جهانی را شنيده است و با توجه به برخی حرکات اخير از جانب همکاران ايرانی، می‌توان حدس زد که آنها خواستار از سرگيری مذاکرات هستند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: «مدت‌ها است برای اينکار آماده‌ايم. اين مسئله در ديدار وزرای خارجه کشورهای عضو گروه ۱+۵ در جريان اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نيويورک به وضوح تائيد شد.»
لاوروف افزود: «نماينده ارشد اتحاديه اروپا به همراه روسای سياسی وزارت خارجه کشورهای عضو گروه ۱+۵ آماده هستند در نزديک‌ترين زمان ممکن با نمايندگان ايران ملاقات کنند تا با توجه به لزوم حل اين مشکل در مورد عملکرد بعدی توافق کنند.»
وزير خارجه روسيه درباره مسائل مرتبط به تحويل سيستم S-۳۰۰ تاکيد کرد که در اين مورد فرمان رئيس‌جمهوری روسيه اقدامی غيرمتعارف نيست.
وی همچنين گفت: «اين سندی است که منعکس کننده عملکرد روسيه است. هر بار پس از آن‌که شورای امنيت سازمان ملل قطعنامه‌ای تصويب می‌کند که تحريم‌هايی را عليه کشوری پيش‌بينی کرده است، بايد قطعنامه را با زبان قوانين خود تفسير کنيم تا از تاثير مستقيم اقدام‌ها مطمئن شويم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016