جمعه 9 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی غایب بزرگ همایش سالانه ائمه جمعه، پارسینه

بیست و یکمین همایش ائمه جمعه سراسر کشور امسال در حالی با حضور سران سه قوه و مقامات ارشد نظام برگزار شد، که یک غایب بزرگ داشت .

ائمه جمعه سراسر کشور در همایشی که از روز سه شنبه گذشته آغاز شد و تا روز پنجشنبه ادامه یافت مطابق برنامه از بیانات رهبر معظم انقلاب بهره بردند و پای صحبت سران سه قوه همچنین مسئولان و مقامات مهم کشور از معاونان رئیس جمهور و وزیران خارجه ، اطلاعات و اقتصاد و کشور و ارشاد و آموزش و پرورش گرفته تا رئیس سازمان صدا و سیما نشستند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این همایش روز سه شنبه در حالی با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس افتتاح شد که در سال گذشته اکبر هاشمی رفسنجانی سخنرانی افتتاحیه را بر عهده داشت .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، در سالهای اخیر همواره از سخنرانان اصلی همایش سالانه ائمه جمعه سراسر کشور بوده است ، اما امسال از سوی مسئولان برگزاری همایش نام وی از فهرست میهمانان حذف شده بود.

گفتنی است رئیس مجلس خبرگان رهبری که امامت موقت جمعه تهران را بر عهده دارد ازبیست و ششم تیرماه سال گذشته تا کنون نماز جمعه اقامه نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016