جمعه 9 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر جهاد کشاورزی: بعد از خودکفایی گندم، ۱۱ میلیون تن گندم وارد کردیم تا دوباره خودکفا شویم

آفتاب - وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با مراجع و علمای قم، گفت: پس از خودکفایی گندم در دولت اصلاحات، دولت احمدی‌نژاد تاکنون ۱۱ میلیون تن واردات داشته است.

صادق خلیلیان که روز پنجشنبه برای دیدار با علما و مراجع به شهر قم رفته بود، در پاسخ به انتقادات گسترده مراجع از واردات بی‌رویه در دولت فعلی، اظهار کرد: از حالا به بعد اجازه‌ی واردات بی‌رویه را نخواهیم داد تا کشور بتواند با توسعه‌ی زیرساخت‌ها و ساماندهی منابع ابتدا به خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی و سپس به صادرات گسترده‌ی آن در سطح جهان دست یابد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین خاطرنشان کرد: در سال‌های بعد از خودکفایی گندم [در دولت خاتمی] جمعا ۱۱ میلیون تن واردات داشتیم و امسال مجددا با تولید ۱۴ میلیون تن و خرید ۱۱ میلیون تن گندم توسط دولت به خودکفایی در تولید گندم رسیده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به جلوگیری از واردات ۴۹ قلم کالای غیر ضروری محصولات کشاورزی گفت: واردات کالاهایی چون سیب فرانسوی، گلابی و سیرچینی، بادام امریکایی، رب گوجه و شیر خشک صنعتی ممنوع است؛ اما برای واردات بقیه کالا ها باید ضوابط و شرایط خاصی رعایت شود.

گفتنی است دولت سید محمد خاتمی در سال ۱۳۸۳ جشن خودکفایی کشور در تولید گندم را برگزار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016