پنجشنبه 1 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: شناسايی عوامل حادثه تروريستی مهاباد، ايسنا

وزير اطلاعات از شناسايی عوامل حادثه تروريستی روز چهارشنبه مهاباد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،حجت الاسلام مصلحی، پيش از ظهر امروز در حاشيه رونمايی از نرم افزار جامع شهدای روحانی در قم، در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروريستی مهاباد اظهارداشت: حادثه مهاباد مثل بقيه حوادثی که استکبار طراحی می‌کند، برای آن است که آنها هدف شومی را در اين خصوص دنبال می‌کنند، آن هم چيزی نيست، جز از بين بردن وحدت در بين مردم مسلمان و شيعه ايران .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد:‌ انجام چنين اقدامی به خصوص در شهری مثل مهاباد و در روزی که رژه دفاع مقدس در حال اجرا است، نشان از شومی اين عمل استکبار دارد.

مصلحی در ادامه اظهار داشت: ما اطلاع رسانی‌هايی در اين خصوص برای دستگاه های مختلف داشته‌ايم، اما متاسفانه استکبار نيز اقدامات خود را دنبال می‌کند.

وزير اطلاعات اعلام کرد: مجموعه‌ای که اين اقدام تروريستی را طراحی و انجام دادند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسايی شده و روند پيگيری نيز همچنان ادامه دارد که اميدواريم به زودی در هفته دفاع مقدس اين افراد را به سزای عملشان برسانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016