سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تائيد خبر بازداشت سه تن از اعضای حزب پان ايرانيست، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: حسين شهرياری، مهندس رضا کرمانی و حجت کلاشی سه تن از اعضای حزب پان ايرانيست که روز شنبه و در مسير عزيمت به اصفهان توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده بودند، روز گذشته، دوشنبه، طی تماس تلفنی کوتاهی با خانواده های خود، اظهار کردند که در شهر اصفهان و تحت بازداشت می باشند. با وجود پيگيری های خانواده بازداشت شدگان، همچنان از هويت نهادهای بازداشت کننده اطلاعی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهندس رضا کرمانی ۷۷ ساله و حسين شهرياری ۷۴ ساله ساکن کرج و از فعالين پان ايرانيست می باشند که روز جمعه و برای بررسی برخی امور تشکيلاتی، در مسير عزيمت به اصفهان، توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند. با وجود پيگيری های خانواده بازداشت شدگان، اما همچنان از هويت نهادهای بازداشت کننده و دلايل بازداشت ايشان اطلاعی در دست نيست.

به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، به نقل از فرزند حسين شهرياری، با وجود تلاش ها و پيگيری خانواده بازداشت شدگان، و مراجعه به سازمان ها و نهادهای مربوطه، متاسفانه تا عصر روز گذشته همچنان اطلاعی از وضعيت ايشان در دست نبوده و ايشان در نگرانی به سر می بردند.

وی با اظهار خرسندی از کسب اطمينان از سلامتی ايشان، در اين باره گفت: امروز از ساعت ۸ صبح به پيگيری پرونده از طريق دادسرای اصفهان، دادسرای شاهين شهر و پاسگاه شاهين شهر مشغول بوديم که اين امر تا ساعت ۶:۳۰ عصر ادامه داشت، در حاليکه هنوز در پاسگاه شاهين شهر و درگير کاغذ بازی بوديم، خبر رسيد که پدرم و مهندس کرمانی و حجت کلاشی هر کدام به طور جداگانه با منزل تماس کوتاهی داشته اند و اعلام نموده اند که در اصفهان تحت بازداشت هستند اما نگفته اند که از سوی چه ارگانی اين بازداشت صورت گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016