دوشنبه 22 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض کميته حقوق بشر مجلس ايران به اعدام در آمريکا، فارس

خبرگزاری فارس: الهيان از تشکيل جلسه کميته حقوق بشر مجلس برای بررسی پرونده "ترزا لويس " که از سوی دادگاه آمريکا محکوم به اعدام شده، خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زهره‌الهيان رئيس کميته حقوق بشر مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پرونده خانم "ترزا لويس " که به اذعان دادگاه آمريکا نارسايی ذهنی دارد و در عين حال محکوم به اعدام شده است، در اولين جلسه کميته حقوق بشر مجلس خبر داد و اظهار داشت: ما ازجوامع بين‌الملل از جمله کشورهای مدعی حقوق بشر می‌خواهيم تا از اعدام خانم "ترزا لويس در آمريکا جلوگيری کنند چرا وی نارسايی ذهنی داشته و توانايی تشخيص خوب و بد را از يکديگر نداشته است.
الهيان همچنين گفت که کميته حقوق بشر مجلس اعدام خانم "ترزا لويس " که از بيماری نارسايی ذهنی رنج می‌برد بررسی می‌کند.
بر اساس اين گزارش، "کن کوچينلی "، دادستان ويرجينيا آمريکا حکم اعدام برای "ترزا لويس " زن معلول ذهنی آمريکايی را با ذکر دلايلی که وی‌ آن را ماهيت خشن جنايت توسط وی می‌نامد، موجه می‌داند.
ترزا لويس زنی ۴۱ ساله در صف اعدام در ويرجينيای منتظر است که در روز ۲۳ سپتامبر اعدام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016