یکشنبه 21 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت یکی دیگر از اعضای حزب پان ایرانیست در شیراز، هرانا

خبرگزاری هرانا - نیروهای امنیتی شب گذشته 21 شهریور ماه با مراجعه به منزل "سینا پارسیان" از اعضای حزب پان ایرانیست در شیراز بعد از بازداشت وی بدون داشتن حکم جلب به تفتیش خانه این فعال سیاسی پرداختند .

همسر اقای پارسیان در گفتگو با گزارشگران خبرگزاری حقوق بشر ایران "هرانا" گفت : نیروهای امنیتی که خود را مامورین حوادث اداره گاز معرفی کردند بعد از ورود به خانه در ساعت 2:30 بامداد به تفتیش خانه پرداختند که پس از یک ساعت بازرسی تمامی خانه آقای پارسیان را به همراه کامپیوتر ، کتاب ، سی دی دست نوشته ها و دیگر لوازمات شخصی وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند.. همسر این فعال سیاسی اضافه کرد: با وجود نداشتن حکم جلب و اعتراض من و همسرم به این اقدام غیر قانونی نیروهای امنیتی با تهدید و توهین وی را به همراه خود بردند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اقای پارسیان از فعالین پان ایرانیست ، 32 ساله و از محققین اقتصادی است
این بازداشت در حالی صورت می گیرد که دو روز پیش دو تن از اعضای پیش کسوت به همراه مسئول سازمان جوانان این حزب سیاسی شصت ساله بازداشت شده بودند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016