جمعه 29 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عدم اعطای آزادی مشروط به ميثم بيگ محمدی، دانشجوی زندانی عليرغم قول های مکرر دادستان

طبق خبر دريافتی، با گذشت قريب به هشت ماه از بازداشت ميثم بيگ محمدی دانشجوی مترجمی دانشگاه علامه طباطبايی و قول های مکرر دادستانی به خانواده اين دانشجوی زندانی مبنی بر اعطای آزادی مشروط به وی، اين دانشجو همچنان در بند ۳۵۰ زندان اوين به سر می برد. اين دانشجو که در ۶ ديماه سال گذشته ( وقايع عاشورا ) بازداشت شده بود ابتدائاً در دادگاه بدوی به سه سال حبس تعزيری محکوم گرديد که اين حکم با اعتراض وی در شعبه ۵۴ دادگاه های تجديدنظر به يک سال حبس تعزيری تقليل يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شايان ذکر است که طبق قانون متهمين بعد از گذراندن نيمی از محکوميت خود می توانند از آزادی مشروط که از آن به مرخصی متصل به آزادی نام برده می شود استفاده نموده و با موافقت دادستانی تا پايان دوره محکوميت خود در بيرون از زندان به سر ببرند . قابل ذکر است که بسياری از محکومين سياسی از اين قانون در بعد از انتخابات سود جسته و از زندان آزاد گشته اند.

خانواده اين دانشجوی زندانی بسيار اميدوارند با فرا رسيدن ماه رمضان دادستانی به قول های مکرر خود مبنی بر آزادی مشروط وی موافقت نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016