جمعه 29 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: آمريکا عاجزانه درخواست مذاکره دارد ولی ما نمی پذيريم، مهر

قم - خبرگزاری مهر: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت که آمريکا عاجزانه از جمهوری اسلامی ايران درخواست مذاکره دارد ولی ما نمی پذيريم.
به گزارش خبرنگار مهر در قم، سردار محمدرضا نقدی شامگاه پنجشنبه در يادواره ۷۲ شهيد پايگاه ۶ شهيد هاشمی با بيان اينکه آمريکا عاجزانه درخواست مذاکره با ايران را می کند و جمهوری اسلامی به سردمداران اين کشور دست رد می زند، اظهار داشت: اگر امروز در عرصه فرهنگ به جايی رسيده ايم که دنيا از فرهنگ ما استفاده می کند و همه قدرت های شيطانی برای در هم شکستن مقاومت ملت ما بسيج شده اند به خاطر سرعت بالای گسترش و نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی در دنياست.

وی ادامه داد: امروز اين فرهنگ نه تنها لبنان و فلسطين را تحت تاثير خود قرار داده، کشورهای غربی را فرا گرفته و وحشتی که به جان دشمنان افتاده، آنها را به حرکت های بچه گانه وادار کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عزت نظام مرهون خون شهداست

نقدی اظهار داشت: امروز همه عزت و اقتدار کشور مرهون خون شهيدان و خانواده هايی است که فرزندان خود را عاشقانه و سخاوتمندانه به ميدان رزم فرستاده اند.

نقدی تصريح کرد: اگر امروز در علم و صنعت پيشرفت کرده ايم و اين پيشرفت ها برای ما عادی شده است به واسطه فرهنگ ناب ايثار و شهادت است.

وی ادامه داد: امروز در عرصه سياست در جايی قرار گرفته ايم که همه دنيا ذليل آمريکا شده اند اما جمهوری اسلامی به عنوان تنها کشور سربلند، در مقابل قدرت های شيطانی ايستاد.

تلاش مذبوحانه غربی ها به نتيجه نمی رسد

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به برخی بهانه های کشورهای غربی عليه ايران گفت: آنها به حمايت از يک فرد قاتل، عليه جمهوری اسلامی موضع گيری و داستان حقوق بشر درست می کنند و می خواهند به خيال خام خود چهره ايران را زشت نشان دهند.

وی تصريح کرد: غربيها می دانند که اگر فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورشان توسعه يابد، آنها را از تخت به زير می کشاند. البته اين فرهنگ روز به روز در حال گسترش است و حرکت های مذبوحانه غربيها به نتيجه نمی رسد.

نقدی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند، اگر به تاريخ ۳۰ ساله انقلاب اسلامی نگاه کنيم متوجه می شويم که اين فرهنگ روز به روز قوی تر و دشمنان ما ضعيف تر می شوند.

دنبال بهانه حقوقی برای پس گرفتن سرزمينهای اشغالی هستيم

وی با اشاره به اوضاع کنونی لبنان و فلسطين اظهار داشت: آمريکا و به ويژه صهيونيست ها که داعيه از نيل تا فرات را داشته اند امروز در محاصره رزمندگان و شيران حزب الله هستند و هر روز در عالم رويا بيانيه هايی صادر می کنند.

نقدی به تهديدات نظامی آمريکا عليه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: به خاطر تعهدات و ضوابط بين المللی، فرصتی ايجاد نمی شود تا تکليف اوليه خود را در قبال فلسطين انجام دهيم. همه ما لحظه شماری می کنيم تا کشورهای سلطه گر دست از پا خطا کنند و ما بهانه حقوقی برای پس گرفته سرزمين اشغالی داشته باشيم.

لزوم تبعيت از ولايت فقيه

رئيس سازمان بسيج مستضعفين لازمه صعود به پله های بالاتر پيشرفت را حرکت در مسير شهيدان و دفاع از آرمان های ولايت فقيه عنوان کرد و اظهار داشت: شهيدان در سخت ترين شرايط دست از آرمان های ولايت بر نداشتند و اگر امروز منتظر استقرار حاکميت جهانی اسلام هستيم بايد مسير شهيدان و ولايت را طی کنيم.

وی مهارنفس برای انجام رسالتهای بزرگ را تکليف همگان دانست وافزود: دشمن شکست خورده درجنگ به تخريب فرهنگی روی آورده و می خواهد جوانان ما را مورد هدف هجمه های فرهنگی قرار دهد.

فرهنگ غرب در حال فروپاشی است

نقدی اضافه کرد: امروز وظيفه ما خودسازی و تربيت نفس، تزکيه، جهاد فرهنگی، حفظ حجاب و عفاف اسلامی و تحقق جامعه اسلامی الگو برای عرضه به بشريت است.

وی ادامه داد: با ايستادگی در مقابل فرهنگ مهاجم و دفاع و پيروی از خط ولايت، به زودی شاهد فروپاشی استکبار جهانی خواهيم بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از نظر سياست و اقتصاد در نهايت ضعف و از نظر فرهنگی در حال فروپاشی و اضمحلال هستند.

وی ادامه داد: آنها هيچ اميدی در عرصه های مختلف ندارند و حتی از نظر نظامی نيز در باتلاق عراق گير کرده اند و نمی دانند بايد بروند يا بمانند. البته هر تصميمی که بگيرند به ضررشان خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016