پنجشنبه 31 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر مهديه گلرو: برای رساندن دارو به زندان مشکل داريم، کمپين بين المللی حقوق بشر

وحيد لعلی پور ،همسر ‌مهديه گلرو به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که درملاقات اخير با وی در زندان با مشکلات جدی جسمی (مشکل درناحيه روده) مواجه است واين درحالی است که برای رساندن دارو به وی مشکلاتی وجود دارد. آقای لعلی پور به کمپين گفت: « از زمانی‌ که مهديه در بند ۲۰۹ انفردی بود و دست به اعتصاب غذا زده بود مشکلات جدی روده پيدا کرده که هنوز اين مساله وجود دارد. ما برای رساندن دارو به مهديه مشکلات بسياری داريم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درخصوص امکان ملاقات با همسرش اضافه کرد: «‌گذشته از اين که طبق قانون هر زندانی ميتواند ماهی‌ يک بار ملاقات حضوری داشته باشد که ما از چنين ملاقات ماهانه ای بی بهره ايم. به ما گفته شد که پرونده ‌مهديه برای رسيدگی به دادگاه تجديد نظر کل شعبه۵۴ رفته است. به شعبه مذکور مراجعه کرديم برای تقليل وثيقه ۵۰۰ ميليون تومانی که پرونده اظهار بی‌ اطلاعی کردند. ما منتظر حکم قطعی ايشان هستيم.‌مهديه فعاليت غير قانونی‌ نميکرد ، او در شورای دفاع از تحصيل فعال بوده ،برای تحصيل تمامی‌ شهروندان تلاش می‌کرده ،اتهام وی و يکی‌ دونفر از هم بندنش در اين رابطه است.»

مهديه گلرو از فعالان دانشجويی از تاريخ ۱۲ آبان ماه سال گذشته در زندان به سر می‌برد. داگاه بدوی وی را به دو سال و چهار ماه حبس تعزيری محکوم کرده است. هم اکنون ،شيوا نظر آهاری ،محبوبه کرمی و شبنم مددزاده و ‌مهديه گلرو در يک سالن (سلول)هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016