چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کل دادگستری استان تهران: بازگشايی کهريزک کذب است، ايلنا

يک زندان در آن حوالی با استانداردهای خوب ساخته شده است که اصلا ارتباطی با کهريزک ندارد و زير نظر سازمان زندان‌ها اداره می‌شود.


ايلنا:رييس کل دادگستری استان تهران با اشاره به وجود پرونده‌ای در دادسرای تهران در خصوص يکی از فرزندان رئيس مجلس خبرگان رهبری گفت:در مورد يکی از فرزندان آقای هاشمی پرونده‌ای مطرح بوده و دادسرا ايشان را دعوت کرده و در حال حاضر پرونده در مرحله‌ دادسراست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا عليرضا آوايی در جمع خبرنگاران با تکذيب بازگشايی بازداشتگاه کهريزک گفت: يک زندان در آن حوالی با استانداردهای خوب ساخته شده است که اصلا ارتباطی با کهريزک ندارد و زير نظر سازمان زندان‌ها اداره می‌شود.
وی با بيان اين‌که زندان جديد يک زندان قانونی با استانداردهای متعارف است، اظهار کرد: اشتباهی مطرح شده است که اين زندان کهريزک است.
رييس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سوالی درباره پرونده فرزندان هاشمی رفسنجانی در دستگاه قضايی گفت:در مورد يکی از فرزندانشان پرونده‌ای مطرح بوده و دادسرا ايشان را دعوت کرده و در حال حاضر پرونده در مرحله‌ دادسراست.
وی همچنين با اشاره به مشکلاتی که نظام قضايی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت:يکی از مشکلات مهم ما کثرت ورودی پرونده‌هاست و ديگری کمبود قاضی است که منجر به فرسايش قضايی می‌شود و اين دو مشکل به اتقان آرا و سلامت قضات لطمه وارد می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016