دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جمعی از زندانيان سياسی زندان گوهردشت کرج به مناسبت روز جهانی کارگر، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

۱۱ ارديبهشت روز بزرگداشت خيزش کارگری برای احقاق حقوق اوليه شان می باشد . آن روز کارگران برای تحقق مطالبات عدالتخواهانه به پا خواستند و شهيد دادند . خيزش آن روز آنها نتيجه داد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز در کليه کشورهای توسعه يافته حتی در کشورهای در حال توسعه عدالت و آزاديهای اجتماعی حقوق شهروندی کار برای همه ،تنظيم اوقات فراغت ،بيمهای اجتماعی ،بيکاری جزء لاينفک زندگی اجتماعی و حقوق اوليه آنها است.
مبارزات کارگران عدالت خواه و زحمت کش کشور ما برای کسب عدالت ،آزادی ،حق انتخاب شغل ،تشکيل صنوف اتحاديه و سنديکاهای کارگری و محدوديت ساعت کاری يک وعده کار برای همه که بتوانند زندگی روزمره خود و خانواده را بچرخانند سالهاس در برابر مستبدهای حاکم در کشورمان ادامه دارد.
تاکنون تنها پاسخی که رژيم های حاکم به اين خواسته های بر حق ملت ما داده اند سرکوب بوده است و شاهد آن زندانی شدن منصور اسالو رئيس سنديکای کارگری شرکت واحد است که در زندانها دست از سر او برنداشته و هر روز او را به جايی منتقل می کنند.
ما اين روز بزرگ را به تمامی کارگران جهان بويژه کارگران ايران وسنديکای شرکت واحد به رهبری منصور اسالو تبريک می گوييم و اميدوارم که با تلاش پيگير مردم ايران روزی ما هم به آزاديهای سياسی ،اجتماعی دست يابيم و از عموم ملت ايران برای حمايت از کارگران در روز جهانی کارگر ۱۱ ارديبهشت ماه در تهران و شهرستانها به خيابانها آمده و اعتراضات گسترده خود را به بی عدالتی ،فقر،اخراجهای گسترده و سلب حقوق اوليه کارگران ايران ابراز دارند .

بيانيه جمعی از زندانيان سياسی زندان گوهردشت کرج
۲ ارديبهشت ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016