چهارشنبه 25 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه اعتراضی نماينده دائم ايران در سازمان‌ملل نسبت به سخنان اخير اوباما، ايلنا

ـ اظهارات اخير اوباما هم از نظر افکار عمومی جهان و هم حقوقدانان محکوم است.


معاون حقوقی و بين‌المللی وزارت امور خارجه از تسليم نامه اعتراضی نماينده دائم ايران در سازمان ملل نسبت به سخنان اخير اوباما خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدمهدی آخوندزاده پيش از ظهر امروز در نشست خبری‌ای که به مناسبت برگزاری کنفرانس خلع سلاح و عدم اشاعه آن، در تهران برگزار خواهد شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به اينکه آيا ايران از مواضع اخير اوباما به سازمان‌های بين‌المللی شکايت خواهد کرد يا نه؟، گفت: سخنان اخير اوباما در حقوق و روابط بين‌الملل نادرست است. استفاده از کلمات تهديد آميز، مخالف حقوق بين‌الملل است و آنچه که توسط مقامات آمريکايی به کار گرفته شده در تضاد کامل با حقوق مسلم در روابط بين‌الملل است.
وی ادامه داد: بر همين اساس پس از پاسخ مقامات ايران و مقام معظم رهبری به اين سخنان از طريق خزاعی نماينده دائم ايران در سازمان‌ملل نامه اعتراضی‌ای در اين ارتباط، تسليم دبير کل سازمان ملل شده است. متن پاسخ حقوقی جمهوری اسلامی ايران نيز به زودی به سازمان‌ملل ارائه خواهد شد.
وی تاکيد کرد: اظهارات اخير اوباما هم از نظر افکار عمومی جهان و هم حقوقدانان محکوم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016