دوشنبه 23 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای حکم اعدام ۳ تن در زندان اصفهان، هرانا

خبرگزاری هرانا - سه تن به نام های مرتضی، قادر و غلامرضا صبح روز گذشته در زندان مرکزی اصفهان به دار آويخته شدند.

جرم اين افراد که طی احکام جداگانه‌ای محکوم به اعدام شده بودند، از سوی مقامات قضايی قاچاق مواد مخدر و بعضا نگهداری سلاح عنوان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محکوم اول مرتضی ۴۰ ساله دارای سابقه کيفری در مهرماه سال ۱۳۸۷ بازداشت و به موجب رای شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به دليل تهيه، خريد و نگهداری موادمخدر و نگهداری سلاح به اعدام، پرداخت ۶ ميليون ريال جزای نقدی، تحمل ۶ سال حبس تعزيری و ۶۰ ضربه شلاق محکوم شد.

محکوم دوم قادر ۳۲ ساله نيز به موجب رای شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر به اعدام و مصادره اموال محکوم شد.

محکوم سوم غلامرضا ۳۸ ساله و دارای سوابق کيفری متعدد که به موجب رای شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان به جرم مشارکت در خريد، حمل، نگهداريمواد مخدر به اعدام و مصادره اموال محکوم شده است.

احکام دو محکوم اول از سوی دادستان کل کشور و حکم محکوم سوم از سوی ديوان عالی کشور تأييد شد و پس از آن که درخواست عفو نامبردگان در دو نوبت از سوی کميسيون عفو استان مورد مخالفت قرار گرفت، در محوطه زندان مرکزی به دار آويخته شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016