دوشنبه 23 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلن: گرامی‌داشت صد و بيست و هشتمين زادروز دکتر محمد مصدق، پنجم ژوئن در دانشگاه کلن

تو را چه نور به گوهر سرشته است زمان،
که هر چه دور شوی بيشتر هويدائی

دکتر محمد مصدق درس آموخته مکتب انقلاب مشروطيت ايران، رهبر نهضت ملی و جنبش ملی کردن صنعت نفت و نماد آزادی و استقلال و همبستگی ايرانيان است.

سال گذشته در پيوند با بزرگداشت ۱۲۷مين زادروز دکتر مصدق و در آستانه رويدادهای خرداد ۱۳۸۸ نوشتيم: با بازنگری، کاربرد و ارجگذاری به گنجينه راهبردی نهضت ملی ايران، ما کوشندگان جنبش ملی ايران بر اين باوريم که آزمونها و پيکار خستگی ناپذير دکتر مصدق در راه برپائی حاکميت ملی و پايه گذاری دولت حقوق مدار و کشوری با موازين و قانون اساسی عرفی مبتنی بر مفاد بيانيه جهانی حقوق بشر، امروز شفافتر و گسترده تر از پيش دادخواست نسل جوان و فعالان جنبش ملی و دموکراتيک است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروزه آشکارا می بينيم که آن باور ژرف آزاديخواهان و دادخواست جوانان، زنان و مردان ايران، با برافراشتن پرچم دادخواهی بر مبنای حقوق انسانی و شهروندی شان و همبستگی حول شعار انتخابات آزاد به جنبشی بزرگ و رستاخيز سرتاسری ملت ايران برای رسيدن به آزادی، دموکراسی و بهروزی و پيشرفت اجتماعی فراروئيده است.

جنبش نيرومند آزاديخواهانه و دموکراتيک ملت ايران بر رغم همه سرکوبها و تنگناها و افت و خيزهای دوره ای راهش را از ميان سنگلاخها و راهبندها گشوده و همچنان به پيش ميرود. اين جنبش سپيده دم فردائی است که هر ايرانی، تنها به اعتبار شناسنامه اش، برکنار از تفاوت های جنسی، قومی، فرهنگی و باورمندی های سياسی و مذهبی، با رای و حقی يکسان در ساختن سازه های سامانه کلان کشور عزيزمان ايران، همکاری خواهد داشت و ملت ايران همبسته و هوشيار جايگاه شايسته فرهنگی و تمدنی خود را در بين ملتهای ازاد دنيا خواهد يافت.

در اين راه کوشش های روشنگرانه و نگاه خدمت گزارانه دکتر مصدق به مردم و ميهن، پايداری و ايستادگی دليرانه او در برابر زورمداران داخلی و خارجی، با تاکيد بر خشونت پرهيزی و در سخت ترين و بحرانی ترين سالهای حيات ملت می توانند ميزانها و پشتوانه های معتبری برای همه آزاديخواهان، بويژه نسل جوان، کنشگران و رهبران جنبش آزاديخواهی ايران در راه تغيير و تحول بنيادين جامعه و رسيدن به دموکراسی باشند.

مکان: دانشگاه کلن
WiSo- Gebäude, Saal XXIII
زمان: شنبه پنجم يونی ۲۰۱۰ از ساعت چهار تا هفت بعد از ظهر

ريزبرنامه های ميزگرد و آيين زادروز بزودی به اطلاع هم ميهنان خواهد رسيد.

از هم ميهنان گرامی دعوت مينمائيم با همدلی و هم آوائی اين جشن ملی را مورد پشتيبانی قرار دهند.

برگزارکنندگان زادروز دکتر مصدق

همکاران و پشتيبانان:
نعمت آزرم، بهروز آذرنوش، ابوتراب ابوترابی، داريوش احمدی، محمود ارگی، مهندس حسين اسدی، اسکندر اسکندری، دکتر حسين اشراقی، کورش افطسی، دکتر محمد اقتداری، پری الفتی، اميررضا اميربختيار، بهزاد اميری، جمشيد تقوی بيات، حميد جدی، منوچهر جمالی، هرمز خيلتاش، مهندس سهيلا ستاری، تقی سليمی، عباس سليمی، علی اصغر سليمی، مهندس رضا شاه حسينی، حميد صدر، مهندس يوسف صديق، دکتر باقر صمصامی، عطا ضميری، احمد عبدلی، منوچهر فاضل، حميد فروغ، مهندس کامبيز قائم مقام، دکتر محسن قائم مقام، دکتر مسعود کاظم زاده، دکتر عزيزالله کرملو، مهندس بهمن مبشری، تراب مستوفی، بهجت مهرآسا، دکتر محمدعلی مهرآسا، فريد مهران، محمود مهران اديب، دکتر همايون مهمنش، مهندس دارا نيروئی، منوچهر واثق نوری، فرشيد ياسائی، جعفر يگانه

لطفا برای اعلام پشتيبانی خود و تماس با هيئت برگزارکننده با نشانی الکترونيکی زير تماس بگيريد
info@mossadeq.com

برای کسب اطلاعات بيشتر لطفا از سايت مصدق ديدن نمائيد.
www.mossadeq.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016