چهارشنبه 26 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت مجدد مهدی عربشاهی، دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت، روز

آرش بهمنی
arashbahmani(at)gmail.com
مهدی عربشاهی، دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت، مجددا بازداشت شد.

براساس اخباری که به "روز" رسيده است، مهدی عربشاهی، روز يک شنبه با تماس تلفنی به پليس امنيت تهران احضار شد. به عربشاهی گفته شده بود که برای پر کردن فرم، روز سه شنبه بايد به دفتر پليس امنيت مراجعه کند. عربشاهی پس از مراجعه به پليس امنيت، به منزل بازنگشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آن گونه که يکی از دوستان عربشاهی به "روز" گفته است، عربشاهی پس از آزادی از زندان، به پزشک متخصص قلب مراجعه کرد. اين پزشک، به عربشاهی اعلام کرده بود که با توجه به نوار قلبی که از وی گرفته شده، احتمال سکته قلبی وی در زندان وجود دارد.

اين بدان معناست که عربشاهی، در زندان و بر اثر فشارهای وارده، مبتلا به بيماری قلبی شده است. اين در حالی است که براساس آيين نامه سازمان زندان ها، مسووليت سلامت زندانيان بر عهده اين سازمان و قوه قضاييه است.

گفتنی است مهدی عربشاهی، روز ۱۹ اسفند با توديع وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی، از زندان اوين آزاد شده بود. وی ظهر روز عاشورا بازداشت به زندان منتقل شده بود و قسمت اعظم دوران بازداشت خويش را در سلول انفرادی گذرانده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016