شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سود ميلياردی "سامسونگ" در ايران، تابناک

ورود «سامسونگ» به بازار نفت از ديگر خبرهای جالب «پارک» به شمار می‌رود، او از امضای پيمان ساخت پالايشگاه در ابوظبی امارات به ارزش سه ميليارد دلار خبر داد... آقای پارک افزود: در سال‌های گذشته، شرکت‌های آمريکايی، اروپايی و ژاپنی، بازار خاورميانه را در اختيار داشتند؛ اما در يکی دو سال اخير و در رقابتی تکنولوژيک، موفق شده‌ايم بازار را از دست اين کشورها بيرون آورده و بازار آسيا و خاورميانه را در قبضه خود بگيريم.
سرويس اقتصادی ـ «کای پارک»، رئيس مجموعه «سامسونگ» در کره جنوبی گفت: در سه کشور ايران، اردن و کويت موفق شده‌ايم، قراردادهای بزرگ فروش محصولات خود را به امضا برسانيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «تابناک» و به نقل از رسانه‌های کره‌ای، «پارک» افزود: در سال‌های گذشته، شرکت‌های آمريکايی، اروپايی و ژاپنی، بازار خاورميانه را در اختيار داشتند؛ اما در يکی دو سال اخير و در رقابتی تکنولوژيک موفق شده‌ايم بازار را از دست اين کشورها بيرون آورده و بازار آسيا و خاورميانه را در قبضه خود بگيريم.

ورود «سامسونگ» به بازار نفت، از ديگر خبرهای جالب پارک به شمار می‌رود؛ او از امضای پيمان ساخت پالايشگاه در ابوظبی امارات به ارزش سه ميليارد دلار خبر داد.

در اين باره بايد گفت که سامسونگ در پروژه‌های ساخت مسکن پيش ساخته نيز در آسيا پيش قدم است و بنا به اظهارات رئيس اين شرکت، بيشترين قراردادهای امضا شده با سامسونگ پس از عربستان، ايران، کويت و اردن هستند.

رئيس اين شرکت کره‌ای از آماده شدن قراردادهای بزرگ با برخی از کشورهای آفريقايی چون مصر و الجزاير نيز خبر داد و اوج درآمد اين شرکت را در سال ۲۰۱۳ معادل هشتاد ميليارد دلار اعلام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016