جمعه 7 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات محمد داوری با خانواده‌اش، انتقال وی به سلول دونفره و محروميت وی از تماس تلفنی، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - روز پنج‌شنبه، ۶ بهمن‌ماه خواهر محمد داوری عضو کانون معلمان ايران و سردبير سايت سحام‌نيوز موفق شد با وی ملاقات کند. اين در حالی است که خانواده اين فعال مدنی ساکن تهران نيستند و به دليل کهولت سن مادر محمد داوری نمی‌توانند به تهران مراجعه و با وی ملاقات نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در هفته‌های اخير مسئولان زندان اوين، اين عضو دربند کانون معلمان ايران را از تماس تلفنی محروم و او را به سلول ۲ نفره منتقل نموده‌اند. فشار بر اين فعال مدنی در حالی صورت می‌پذيرد که بيش از سه ماه از برگزاری دادگاه وی می‌گذرد و مراجعه وکلای او، مينا جعفری و ژينوس شريف به دادگاه انقلاب بی‌نتيجه بوده است. عليرغم درخواست وکلای پرونده برای تخفيف مبلغ ۲۰۰ ميليون تومانی وثيقه يا تبديل آن به قرار کفالت، شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب هيچ‌گونه پاسخی در اين خصوص نداده است.

محمد داوری، معلم يکی از مدارس منطقه ۱۱ تهران بوده و از زمان بازداشت قادر به حضور در کلاس درس نبوده است که اين امر وی را دچار مشکلات کاری نموده و حتی ممکن است باعث اخراج به علت غيبت طولانی مدت شود. از جمله اتهامات اين روزنامه‌نگار فعاليت تبليغی عليه نظام، اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت کشور و اخلال در نظم عمومی عنوان شده است.

محمد داوری در روز ۱۷ شهريورماه در پی حمله نيروهای امنيتی به دفتر شخصی مهدی کروبی و دفتر حزب اعتماد ملی با حکم جلب صادره از سوی دادستانی تهران بازداشت شد. دادگاه اين فعال مدنی در روز اول آذرماه برگزار گرديد اما تاکنون رای دادگاه بدوی صادر نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016