دوشنبه 3 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کميسيون حقوقی و قضايی مجلس: گزارش مان از وضعيت بازداشت شدگان را به رئيس مجلس ارائه می‌دهيم، ايلنا

ـ قصد نداريم گزارش کميته ويژه مجلس را پيگيری کنيم
ـ بنا به وظيفه ذاتی کميسيون‏، مسائل پس از انتخابات و وضعيت بازداشت شدگان را بررسی می‌کنيم


رئيس کميسيون حقوقی و قضايی مجلس شورای اسلامی تاکيد کرد: ضرب الاجلی برای گزارش کميته اين کميسيون در رابطه با وضعيت بازداشت شدگان وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چنانچه لازم باشد گزارش کار اين کميته را به رئيس مجلس ارائه خواهيم داد.
علی شاهرخی نماينده کوهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: هياتی که در اين کميسيون به منظور پيگيری وضعيت بازداشت شدگان حوادث اخير تشکيل شده بود، هنوز در حال بررسی و تحقيقات است.
وی افزود: ديدارهايی با مقامات قضايی، ‌اطلاعاتی و انتظامی صورت گرفته است و اين کميته در حال تکميل تحقيقات خود قرار دارد.
اين عضو فراکسيون اصولگرايان با اشاره به اينکه اين کميته تقريبا همزمان با قرائت گزارش کميته ويژه پيگيری وضعيت بازداشت شدگان تشکيل شد، در پاسخ به اينکه ايا تشکيل چنين کميته‌ای به معنای قبول نداشتن گزارش کميته ويژه مجلس بوده است يا نه؟، گفت: اين به اين معنی نيست که ما گزارش آنها را قبول نداريم اما آن کميته، کميته مخصوص رئيس مجلس بود و ما خودمان بنابه وظيفه ذاتی کميسيون حقوقی و قضايی قصد داريم تحقيقاتی نيز داشته باشيم.
اين نماينده مجلس در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه آيا کميسيون حقوقی و قضايی گزارش کميته ويژه را مورد بررسی خود قرار می‌دهد يا خير ؟گفت: چنين قصدی نداريم و تنها به دنبال تکميل تحقيقات کميته کميسيون حقوقی و قضايی هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016