چهارشنبه 28 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخن: مراسم روز جهانی زن؛ تاثير متقابل جنبش زنان و جنبش سبز بر يکديگر، با حضور رؤيا کاشفی، مهدی محسنی و شقايق کمالی، ۲۷ فوريه

روز جهانی زن، امسال نيز توسط کانون ره‌آورد در شهر آخن آلمان برگزار می‌شود. امسال اين مراسم ويژگی خاصی دارد. پس از دهمين دوره‌ی انتخابات رياست جمهوری ايران و شکل‌گيری جنبش اعتراضی بزرگ مردم ايران؛ شرکت بی‌سابقه‌ی زنان در اين جنبش؛ جلوه‌ی تازه‌ای به مبارزات تاريخی زنان ايران بخشيده است.

به همين منظور کانون ره‌آورد مراسم امسال روز جهانی زن را به تاثير زنان در جنبش سبز مردم و هم‌چنين از سوی ديگر تاثير اين جنبش بر فعاليت‌های زنان ايران اختصاص داده است. موضوع اصلی برنامه‌ی امسال تحت عنوان «ايران: جنبش زنان و جنبش مردمی سبز» تعيين شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين برنامه که قرار است به دو زبان فارسی و آلمانی (با ترجمه‌ی سخنرانی‌ها از طريق پخش اسلايد متن آن‌ها) برگزار شود؛ خانم رؤيا کاشفی، فعال عرصه‌ی زنان و حقوق بشر و از مسئولين انجمن پژوهشگران ايران به همراه آقای مهدی محسنی، عضو کمپين يک ميليون امضا، روزنامه‌نگار و از فعالان جنبش سبز، سخنرانی خواهند کرد. در بخش هنری برنامه، خانم شقايق کمالی به همراه گروه موسيقی خود شامل آنوشا گلستانه: پيانو و اولريش پترمن: کلارينت و فلوت قطعاتی از ساخته‌های سياوش بيضايی را اجرا می‌کنند.

اين برنامه روز شنبه ۲۷ فوريه ساعت ۵ عصر در سالن SuperC دانشگاه آخن برگزار خواهد شد.

روز پيش از برگزاری مراسم، هيئتی از سوی کانون ره‌آورد به همراه خانم رؤيا کاشفی، سخنران برنامه، طبق قرار قبلی، ملاقاتی با نمايندگان بخش ايران اتحاديه اروپا، از جمله خانم باربارا لوخ‌بيلر، در بروکسل خواهند داشت که در آن از وضعيت زنان در ايران سخن خواهند گفت. گزارش اين سفر در روز مراسم در اختيار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

از هموطنان گرامی دعوت می‌کنيم تا در مراسم روز جهانی زن شرکت کنند.

لازم به ذکر است که ورودی اين برنامه ۵ يورو است و در سالن از ميهمانان با نوشيدنی و شيرينی پذيرايی خواهد شد.

کانون ره‌آورد ـ آخن ـ آلمان
www.rahaward.org
kanoon@rahaward.org

پوستر و اطلاعات بيش‌تر از اين برنامه، در زير آمده است:



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016