دوشنبه 26 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان تهران: علی کروبی بازداشت نشده بود، اکثر بازداشت شدگان ۲۲ بهمن آزاد شدند، ايلنا

جعفری دولت‌آبادی در خصوص اظهارات يکی از مقامات نيروی انتظامی مبنی براينکه بازداشت شدگان ۲۲بهمن تا ۲۰فروردين در بازداشت خواهند بود، گفت:‌ چنين تصميمی گرفته نشده بود و سياست دستگاه قضايی نيز چنين نيست.


ايلنا: دادستان تهران با تاکيد براينکه هيچ دستوری مبنی بر بازداشت علی کروبی صادر نشده بود،گفت:‌ اگر ايشان ادعا دارد که بازداشت شده است،بايد دلايل و محل نگهداری خود را اعلام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباس جعفری دولت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص خبر بازداشت علی کروبی اظهارداشت:‌عصر روز ۲۲بهمن از طريق برخی از رسانه‌ها مطلع شدم که فرزند آقای کروبی بازداشت شده که سريعا اين موضوع را پيگيری کردم.
دادستان تهران ادامه داد:‌در استعلام‌های به عمل آمده از نيروی انتظامی، سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات مطلع شديم که چنين شخصی اصلا بازداشت نشده است.
وی تاکيد کرد:هيچ دستوری برای بازداشت علی کروبی صارد نشده بود و اگر ايشان ادعا دارد که بازداشت شده بايد دلايل و محل نگهداری خود را اعلام کند.
جعفری دولت آبادی همچنين در خصوص اظهارات يکی از مقامات نيروی انتظامی مبنی براينکه بازداشت شدگان ۲۲ بهمن تا ۲۰ فروردين در بازداشت خواهند بود،گفت:‌چنين تصميمی گرفته نشده بود و سياست دستگاه قضايی نيز اين چنين نيست.
دادستان تهران همچنين از آزادی بازداشت شدگان روز ۲۲ بهمن خبر دادو گفت:با توجه به پيروزی شکوهمندی که مردم در راه پيمايی روز ۲۲ بهمن بدست آوردند،اکثر افرادی که در آن روز توسط نيروی انتظامی بازداشت شده بودند،آزاد شدند.
وی در بخش ديگری از اين مصاحبه حضور پرشکوه مردم در راه‌پيمايی روز ۲۲ بهمن را يک پيروزی بزرگ ديگر برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت‌:راه‌پيمايی شکوهمند ۲۲ بهمن به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد که ملت،پشت رهبری نظام ايستاده و از کسانی که حرف از اختلاف می‌زنند ناراضی بوده و آنان در ميان مردم جايگاهی ندارند.
دادستان تهران تصريح کرد: کسانی که در داخل بدنبال نشان دادن اختلاف هستند بايد بدانند که پيام حضور مردم در راه‌پيمايی شکوهمند ۲۲ بهمن اين بود که ملت به اين نظام و انقلاب افتخار کرده و با تمام وجود از استقلال آن دفاع می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016