یکشنبه 27 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی جزء اولياءالله شد! آينده

يکی از بولتن‌های محرمانه مدعی شده است که دکتر احمدی‌نژاد، اسفنديار رحيم‌مشايی رئيس دفتر خود، مسئول نهاد رياست جمهوری و رئيس کميسيون فرهنگی دولت را جزء اولياء‌الله می‌داند.اين بولتن همچنين با ذکر نقل قول‌هايی از اسفنديار رحيم مشايی درباره رهبر انقلاب که آينده مجاز به انتشار آن نمی‌باشد نوشته است....

يکی از بولتن‌های محرمانه اصولگرايان در شماره جديد خود مدعی شده است که دکتر احمدی‌نژاد، اسفنديار رحيم‌مشايی رئيس دفتر خود، مسئول نهاد رياست جمهوری و رئيس کميسيون فرهنگی دولت را جزء اولياء‌الله می‌داند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «آينده»، اين بولتن محرمانه همچنين با ذکر نقل قول‌هايی از اسفنديار رحيم مشايی درباره رهبر انقلاب که «آينده» مجاز به انتشار آن نمی‌باشد نوشته است:

در جريان سفر اخير احمدی‌نژاد به استان خراسان رضوی اعضای ستاد حاميان احمدی‌نژاد و جوانان حامی رييس جمهور با وساطت مرتضی آقا تهرانی با وی ديدار کرده‌اند. اعضای ستاد حاميان احمدی‌نژاد در اين جلسه که مدت سه ساعت به طول انجاميده، انتقاداتی در خصوص عملکرد برخی از دولتمردان علی‌الخصوص مشايی مطرح کرده‌اند.نکته قابل توجه در اين خصوص اينکه احمدی‌نژاد برخلاف جلساتی که تا موضوع انتقاد از مشايی پيش آمده جلسه را ترک می‌کرده است، اينبار با دقت به سخنان اعضای ستاد حاميان خود گوش فرا داده‌است.

مرتضی آقا تهرانی نيز در برخی اوقات، با تاييد سخنان حاميان جوانان احمدی‌نژاد بر آن مهر تاييد ‌زده ‌است. پس از پايان اين سخنان احمدی‌نژاد در واکنش به آنها گفته است "حرفهای شما برای من قابل قبول نيست. آقای مشايی از اوليا‌ء‌الله است. شما ببينيد به عرفايی نظير مرحوم نخودکی و مراوريد چه جفا و بی‌احترامی صورت گرفت من معتقدم آقای مشايی از اوليا خداست" و بدين ترتيب جلسه احمدی‌نژاد با حاميان خود به پايان می‌رسد."

پس از رفتن احمدی‌نژاد از اين جلسه مرتضی آقای تهرانی ضمن دلداری به اين دانشجويان خطاب به آنان گفته است:" من به شما گفتم احمدی‌نژاد در نظرات خود نسبت به مشايی تغييراتی نخواهد داد. قصه احمدی‌نژاد و مشايی قصد مريد ومرادی است و وی به نوعی مشايی را ..."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016