دوشنبه 30 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت گروهی از فعالان جنبش زنان و حقوق بشر، میدان زنان

محبوبه عباسقلی زاده، شیوا نظرآهاری، کوهیار گودرزی و سعید کلانکی امروز عصر بازداشت شدند.

این فعالان، در حالی بازداشت شدند که به همراه گروهی از فعالان سیاسی و جنبش زنان، قصد رفتن به قم و حضور در مراسم تشییع جنازه آیت الله منتظری را داشتند. ماموران وزارت اطلاعات و پلیس امنیت، در میدان انقلاب تهران اتوبوس حامل فعالان را متوقف کرده و از سرنشینان اتوبوس کارت شناسایی خواستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لباس شخصی ها در برابر اصرار فخرالسادات محتشمی پور مبنی بر ارایه کارت شناسایی و اعتراض سایر مسافران مبنی بر اینکه با چه مجوزی آنها را متوقف و بازداشت می کنند، گفتند: شما صلاحیت اینکه از ما کارت بخواهید ندارید.

آنها همچنین در حین برخودر تند و خشن با همسر عبدالله مومنی خطاب به مسافران گفتند که شما با چه مجوزی قصد عزیمت به قم را دارید!

لباس شخصی ها پس از گرفتن کارت شناسایی و موبایل افراد حاضر در اتوبوس، برخی از آنان را رها کرده و چهار نفر بازداشت شده را با ماشین های پژو 405 به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

محبوبه عباسقلی زاده، فعال جنبش زنان و عضو گروه میدان است و شیوا نظرآهاری، کوهیار گودرزی و سعید کلانکی هر سه از اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016