جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راهپيمايی و تظاهرات در شهر کلن عليه حضور محمود احمدی‌نژاد در سازمان ملل، چهارشنبه ۲۳ سپتامبر

فراخوان شرکت در تظاهرات و راهپيمايی اعتراضی گسترده و جهانی ايرانيان
عليه حضور محمود احمدی‌نژاد در سازمان ملل متحد

هموطنان ارجمند و آزاده ايران!
رئيس جمهور انتصابی کودتاگران، آقای احمد نژاد در نشست عمومی سازمان ملل متحد ميخواهد شرکت کند. اين پنجمين بار است که آقای احمدی‌نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می کند. در صورت صدور ويزا برای ايشان اين نخستين سفر وی به کشورهای غربی بعد از فاجعه انتخابات و کودتا و سرکوب و کشتار شهروندان ايرانی است. حضور و شرکت هر ساله محمود احمدی‌نژاد در سازمان ملل هميشه با اعتراضات گسترده ايرانی‌ها روبرو شده است.
امسال حضور احمدی‌نژاد در سازمان ملل، که بدنبال کودتای انتخاباتی و سرکوب اعتراضات مسالمت‌آميز شهروندان ايرانی به تقلب گسترده در انتخابات صورت گرفته است، معـنای خاصی به سفر احمدی‌نژاد ميدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انتظار جنبش اعتراضی و دمکراسی‌خواهی مردم ايران از مجامع بين‌الملل و ايرانيان خارج از کشور در سال جاری (۲۳ و ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۹) که با سرکوب شديد تظاهرات مسالمت‌آميز ميليونی خيابانی مردم عليه تقلب در انتخابات رياست جمهوری، کشتار و شکنجه و تجاوز عليه شهروندان کشور، همراه بوده است، اين است که دامنه اعتراض‌ها هر بيشترگسترش يابد.
آقای علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد، در پاسخ به خبرگزاری «رويترز» گفته است: سفر محمود احمدی‌نژاد به نيويورک همچنان در دستور کار وی قرار دارد و مقام‌های ايرانی در حال آمده سازی مقدمات آن هستند. از سوی ديگر مقام‌های آمريکايی نيزاعلام کرده‌اند: اين کشور به دعوت‌های سازمان ملل متحد حتی در مورد مقام‌های جنجال آفرين احترام خواهد گذاشت و در مورد احمدی‌نژاد نيز ويزا صادر خواهد شد.

هموطنان ارجمند و آزاده ايران !
ما جمعی ازايرانيان مقيم ايالت نورد راين وست فالن (Nordrhein-Westfalen ) آلمان، جهت اعتراض به شرکت احمدی‌نژاد بعنوان مقام رياست جمهوری ايران در مقر سازمان ملل متحد، با شرکت در تظاهرات سراسری عليه وی، ندای اعتراضی خويش و مردم کشورمان را به گوش جهانيان خواهيم رساند. ما با صدای بلند فرياد خواهيم زد که احمدی‌نژاد رئيس جمهور منتخب مردم ايران نيست و دولت وی عاری از هرگونه مشروعيت و مقبوليت نزد مردم ايران است . دولت ايشان که از طريق يک تقلب آشکار انتخاباتی و با کمک نيروی سرکوبگر حکومت اسلامی، رقبای خويش را کنار زده و مقام رياست جمهوری ايران را غصب کرده است، به هيچ وجه مورد قبول ملت ايران نيست.

هموطنان ارجمند و آزاده ايران !
ما در روز چهارشنبه بيست و سوم سپتامبر ( اول مهر ماه ۱۳۸۸ ) همزمان با ساير ايرانيان مقيم اروپا و آمريکا و ساير نقاط دنيا از شما هموطنان آزاده و معترض دعوت می کنيم، در تظاهراتی که بدين منظور در شهر کلن - آلمان برگزار ميشود، حضور بهم رسانده و مشترکا صدای اعتراض خويش را عليه ديکتاتور و ديکتاتوری به گوش جهانيان برسانيم.
پاينده ايران
زمان: ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۹ گردهمايی در رودلف پلاتز ساعت ۱۶:۰۰حرکت برای راهپيمايی ساعت ۱۷:۰۰
شروع تظاهرات در کلن از رودلف پلاتز به طرف هوی مارکت و تجمع در هوی مارکت ((Rudolf Platz bis Heumarkt
جمعی از ايرانيان ايالت نورد راين وست فالن(NRW /BRD )ـ آلمان شهرهای
AACHEN-BONN-BOCHUM-DORTMOND-DÜSSELDORF-ESSEN-Köln-WUPPERTAL

www.iran-freedom.eu

Kontakt: ۰۱۷۷ ۸۳۴ ۴۷ ۹۵ und ۰۱۷۷ ۴۴۴ ۵۰ ۹۱
Köln ۱۵.۰۹.۲۰۰۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016