سه شنبه 24 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قشقاوی: جابجايی سفيران طبيعی است، تغييرات جديد وزارت خارجه سياسی نيست، مهر

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به برخی شايعات در مورد پايان ماموريت ۴۰ سفير جمهوری اسلامی در خارج از کشور، گفت: جابجايی سفيران يک امر طبيعی است و سه ماه قبل از پايان مدت ماموريت به اطلاع آنان می رسد.
حسن قشقاوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برخی اخبار پيرامون عزل ناگهانی بيش از ۴۰ سفير و سرکنسول در وزارت خارجه گفت: اين امر به هيچ وجه تازگی ندارد و يک روال در وزارت خارجه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما هميشه سه ماه قبل از پايان ماموريت نمايندگان سياسی ايران در خارج از کشور، به آنها اعلام می کنيم تا بتوانند برای زندگی شخصی خودشان برنامه ريزی داشته باشند و روند زندگی شان برهم نخورد.

قشقاوی با بيان اينکه مدت ماموريت سفيران و کادر ديپلماتيک در وزارت خارجه، ۳ سال است، گفت:اين جزو برنامه ريزی های وزارت خارجه است که قبل از اتمام ماموريت سفيران به آنان اطلاع داده شود و چيز عجيب و دور از ذهنی نيست و در همه جای دنيا هم روال است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اين اقدام را بدور از هرگونه شائبه سياسی معرفی کرد و گفت: کادر ديپلماتيک کشور در هيچ شرايطی خالی نمی ماند و همواره افراد در پست های سازمانی ديپلماتيک وجود دارند و فعاليت سياست خارجی متوقف نمی شود.

قشقاوی از رسانه ها خواست انتقاداتشان توام با اطلاع دقيق باشد و از گمانه ها زنی های بدور از واقعيت خودداری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016