جمعه 20 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امام جمعه اصفهان: قوه قضائيه بايد با مهره های اصلی اغتشاشات اخير برخورد نمايد، مهر

اصفهان - خبرگزاری مهر: آيت الله سيد يوسف طباطبائی‌نژاد گفت: مردم از دستگاه قضائی می‌خواهند تا با کسانی که مايه واقعی فساد در اغتشاشات اخير هستند، برخورد شود.
به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، نماينده ولی فقيه در اصفهان در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه اصفهان افزود: متاسفانه هنوز برخی از کسانی که مايه اصلی فساد هستند، دستگير نشده اند ‌که بايد قوه قضائيه با اين افراد نيز برخورد نمايد و آنها نيز دستگير شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: چرا بايد يک عده جوان را محاکمه نمود که در واقع گول خورده‌اند و خود نيز بر اين نکته اشراف داريم که آنها افرادی گول خورده هستند که اکنون نيز به اشتباه خود پی برده اند و کسانی که پخته سياست بودند و هنوز نيز در بروز اغتشاشات نقش دارند آزاد باشند.

طباطبائی نژاد تصريح کرد: کسانی که روز قدس را برگ سبزی می‌دانند برای ادامه اغتشاشات بايد دستگير شوند.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: در هر صورت تمام کسانی که در عرصه انتخابات ظاهر شدند و رای دادند مسلمان و علاقه مند به انقلاب هستند و اکنون نيز بايد همه دست در دست هم دهيم، چرا که اکنون اين مشکل يک دعوای داخلی است و بايد در روز قدس در برابر دشمن ايستاد و مقاومت نمود.

طباطبائی نژاد خاطر نشان کرد: انتظار می رود مردم ايران همواره همچون ديگر سالها در روز قدس وارد صحنه شوند و اين امر را برای دشمنان به اثبات رساند که مردم ايران همواره در کنار يکديگر هستند.

امام جمعه اصفهان در بخش ديگری از سخنان خود به اهميت ليالی قدر نيز اشاره کرد د و گفت: متاسفانه هنوز اهميت ۲۵ ساله دوران سکوت امام علی (ع) به مردم شناسانده نشده است که بايد در اين راستا بيش از پيش تلاش نمود و به دسته بندی دوران زندگی امام علی (ع) پرداخت.

وی همچنين به سالگرد شهادت آيت الله مدنی دومين شهيد محراب نيز اشاره کرد.

امام جمعه اصفهان در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به نزديکی سالگرد حادثه انفجار دو ساختمان ۱۱۰ طبقه‌ای در آمريکا اظهار داشت: آنها به بهانه اين امر در ظاهر به مبارزه با تروريسم پرداختند اما بايد از آنان پرسيد که چرا شما برای از ميان بردن يک ترورسيم صدها نفر ديگر را با بمب گذاری از ميان برديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016