شنبه 17 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی: محاکمه تبعه فرانسوی بيانگر قاطعيت نظام در تامين امنيت ملی است، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با اشاره به محاکمه امروز تبعه فرانسوی که در اغتشاشات اخير نقش موثری داشته است تاکيد کرد که بازداشت و محاکمه اين تبعه فرانسوی قانونی و بيانگر قاطعيت نظام در تامين امنيت ملی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاء الدين بروجردی نماينده مردم بروجرد و رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، با اشاره به محاکمه اخير تبعه فرانسوی که نقش موثری در برپايی آشوب‌های اخير در تهران داشته است، گفت: طبيعی است جمهوری اسلامی ايران در راستای دفاع از منافع و امنيت ملی خود نسبت به هرگونه تخلف از مقررات و قوانين امنيتی از سوی هر فرد و حتی بيگانگان برخورد قاطعی را خواهد داشت.
وی برخورد و محاکمه با اين تبعه فرانسوی را در همين راستا برشمرد.
بروجردی با اشاره به دفاع تبعه فرانسوی و نيز وکيل مدافعش از اتهامات وارده نسبت به آنان، افزود:طبيعتا در جمهوری اسلامی ايران برخورد با متهمين از طريق قانون انجام می‌شود و اين تبعه فرانسوی نيز همانطور که در دادگاه مشاهده کرديم با داشتن وکيل مدافع از اتهامات وارده به خود دفاع کرد.
رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنين با تقدير از دستگاه‌های امنيتی و قضايی به دليل هوشياری و برخورد با اين‌گونه متهمين از آنان خواست تا با اين‌گونه تخلفات برخورد مقتضی را انجام دهند.

* پس از جمع بندی نظرات نسبت به بازداشت اتباع آمريکايی اعلام نظر می‌کنيم

وی در خصوص سه آمريکايی بازداشت شده در مرزهای غربی ايران نيز، گفت: بازداشت اين سه آمريکايی مصادف با ايام تعطيلات مجلس بود و کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس منتظر است تا اطلاعات در اين زمينه را جمع‌بندی و سپس نسبت به آن موضع گيری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016