پنجشنبه 1 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام اتحاد جمهوريخواهان ايران به اعتصاب کنندگان نيويورک

به ياران حاضر در اعتصاب غذای نيويورک:
ما می توانيم! چون "ما همه با هم هستيم!"

همرزمان گرامی!
مبارزان راه آزادی و مردمسالاری!

در آغاز دومين روز اعتصاب غذا، درود های گرم و صميمانه ما را بپذيريد. اقدام به هنگام شما که به بسيج افکار عمومی جهانی وجلب حمايت های بی سابقه تشکل ها وشخصيت های سياسی، علمی، فرهنگی و هنری ايران و جهان از مبارزات حق طلبانه مردم ايران منجر شد، شايسته تقدير است.

مردم ميهن ما با خلق حماسه ۲۲ خرداد ۸۸ و بيش از يکماه ايستادگی تحسين برانگيز در مقابل کودتاگران، برگ زرين ديگری بر تاريخ سياسی کشورمان افزودند. هم ميهنان ما ، در شرايطی که قداره بندان دستگاه امنيتی و پاسداران به سرکوب وحشيانه روی آورده و از ارتکاب هيچ جنايتی فروگزار نکرده اند، با فرياد " ما همه با هم هستيم! " عرصه را بر سارقان آرای خود تنگ کرده، کود تاچيان رادر بلعيدن ميليون ها رای به يغما رفته، ناکام گذاشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در يک ماهی که ايران را لرزاند و جهان را شگفت زده کرد، زنان و مردان ايرانی از پير و جوان، با پيکار خشونت گريز و اقدامات هوشيارانه خود، تصوير ايران را در اذهان جهانيان تغيير دادند و برای ايرانيان خارج از کشور بار ديگر اين امکان را فراهم آوردند که با افتخار از هويت ايرانی خود ياد کرده، به جهانيان بگويند که ايران نه با احمدی نژاد، خرافه پرستی و ستيز با جهان متمدن ، که با رنگ سبز زندگی و با هزاران جوان از نسل ندا وسهراب شناخته می شود که کشورشان را شايسته حکومت بهتری می دانند ودر حالی که سرشار از شور زندگی هستند، آماده اند تا در راه آزادی از جان عزيزشان نيز بگذرند.

ياران گرامی!
شما و ما امروز بخشی از دريای مردمی هستيم که عزمشان را برای نه گفتن به کودتاگران جزم کرده اند . آنهادر شرايطی که حکومت، در سرکوب و جنايت حدومرزی نمی شناسند، با تمام وجود ايستاده اند تا ازسقوط ميهن مشترکمان به ورطه خطرناکی که نوکيسگان نظامی – امنيتی به سرکردگی احمدی نژاد و حمايت خامنه ای، برای ايران تدارک ديده اند ، جلو گيری کنند. پيکارهمبسته شما که مستقل از تعلقات متفاوت سياسی و عقيدتی، گرد هم آمده ايد تا روايتگر آزادگی ملتی در بند باشيد، به ما و همه آزاديخواهان ايران نيرو می بخشد .
در کنار شما هستيم و دستتان را به گرمی می فشاريم

هيت سياسی- اجرايی اتحاد جمهوريخواهان ايران
پنج‌شنبه ۱ مرداد ۱٣٨٨ - ۲٣ ژوئيه ۲۰۰۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016