دوشنبه 22 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوان: حجاریان بدلیل امکانات مناسب پزشکی در زندان حاضر نیست به خانه برگردد

روزنامه جوان خبر داده «در حالي كه برخي رسانه‌ها شايعاتي درخصوص وخامت حال سعيد حجاريان متهم بازداشتي در جريان رخدادهاي پس از انتخابات، منتشر كرده‌اند، يك منبع آگاه از رسيدگي يك تيم تخصصي ‏۸ نفره به امور پزشكي سعيد حجاريان خبرداد.»

روزنامه جوان در روزهای اخیر مرتبا اطلاعاتی را از افراد آگاه به وضع بازداشتیان اخیر منتشر کرده است. این روزنامه که همچون روزنامه کیهان و رسالت به تندی از موسوی و کروبی انتقاد می کند، از حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد تلقی می شود.

پیش از این همسر و پزشک سعید حجاریان نسبت به سلامت وی ابراز نگرانی کرده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه جوان در بخش دیگری از خبرش به قول مقام آگاهی که نامش را منتشر نکرد نوشت: «از لحاظ مراقبت‌هاي پزشكي، وضعيت وي در زندان به مراتب بهتر از منزل است. به رغم آنكه همه روزه در رسانه‌هاي ضدانقلاب، شايعاتي در خصوص وضعيت جسماني حجاريان منتشر مي‌شود، اما واقعيت آن است كه وي در سلامت كامل به سر برده و ضمن آنكه مدام با خانواده‌اش در تماس است، از بهترين خدمات پزشكي و بهداشتي نيز استفاده مي‌كند».

به گزارش روزنامه جوان و به نقل از همان منبع با انتقال سعید حجاریان به منزل و پيگيري ادامه مسير تكميل پرونده حجاريان در منزلش موافقت شده ولی «حجاريان به دليل امكانات مناسب بهداشتي و پزشكي بازداشتگاه و مراقبت‌هاي ويژه‌اي كه از وي انجام مي‌شود، براي انتقال ابراز تمايل نكرده است».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016