پنجشنبه 11 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی دولت: دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل با سناريويی از پيش طراحی شده موضوع شرکت گسترده در انتخابات را مطرح کردند، ايسنا

سخنگوی دولت گفت: مردم ايران در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری به گفتمان وانديشه‌های تابناک امام(ره) و آرمان‌های انقلاب رای دادند و مردم‌سالاری دينی را به جهانيان معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دولت غلامحسين الهام چهارشنبه شب در جمع اعضای مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم اظهار کرد: حضور چشمگير و پرشور بيش از چهل ميليون نفر از مردم در انتخابات يکی ازمجاهدت های مثال زدنی در تاريخ انقلاب اسلامی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: کسانی که به اين دولت رای دادند در مرحله اول در همه محسنات دولت شريکند و در مرحله دوم در دفع زيان‌های ناشی از عدم تصدی دوباره آن نيزنقش به سزايی دارند.

وی تلاش دشمنان برای مخدوش کردن انتخابات را بی‌نتيجه دانست و افزود: دشمنان اين انقلاب بيش از همه از احيای تفکرات و گفتمان امام خمينی(ره) در اين کشور همواره در هراس بوده‌اند و چون اين دولت بر احيای اين تفکرات اصرار شديد ورزيده با آن مخالفت کرده‌اند.

سخنگوی دولت احيای ارزش‌های دينی و توجه موکد به آن را از خصايص برجسته دولت نهم دانست و افزود: اين دولت تمام توان خود را برای تبيين ارزش‌های والای اسلامی در جامعه به کار گرفته است.

وی دولت نهم را دولتی پايبند به ولايت فقيه توصيف و تصريح کرد: آن‌چه که بيش از همه اين دولت را مورد آماج حملات قرار داده پايبندی آن به منويات ولايت فقيه است که دشمنان از اول آن را نشانه رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تخريب چهره دولت نه تنها از محبوبيتش نزد مردم کم نکرد، بلکه پيوند آن را با مردم مستحکم‌تر کرد.

الهام با بيان اين‌که " توطئه‌های ناجوانمردانه‌ای از پيش عليه اين دولت طراحی شده بود" اظهار کرد: تمام تلاش‌های مخالفان اين دولت در زمان مبارزات انتخاباتی اين بود که با حذف اين دولت اين را در نظر عموم مردم جلوه دهند که گفتمان امام(ره) در اين چهار سال کار ساز نبوده و بايد اين دولت را که همسو و هم جهت با گفتمان امام(ره) است، کنار گذاشت.

وی ادامه داد: شعار دموکراسی در راستای تغيير نظام از موارد مطرح شده توسط دشمنان و مخالفان دولت نهم بود که روی آن حساب ويژه‌ای باز کرده بودند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای مداخله در جريان انتخابات افزود: دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل با طراحی برنامه‌ای مدون و سناريويی از پيش طراحی شده موضوع شرکت گسترده در انتخابات را بر خلاف موضع هميشگی خود که تحريم بود، مطرح کردند.

سخنگوی دولت شايعه‌پراکنی رسانه‌های بيگانه از جمله شبکه خبری فارسی "بی بی سی" را از جمله اين اقدامات ذکر کرد و افزود:اين قبيل رسانه‌ها با پخش تحليل‌های نادرست و غيرمنطقی از انتخابات سعی در انحراف مردم دارند.

وی دخالت‌های آشکار اوباما در مسائل داخلی ايران را بخشی از دشمنی آمريکا با ايران دانست و افزود: آنان وقتی با عکس‌العمل به موقع مسوولان نظام مواجه شدند، چاره‌ای جز ابراز ندامت از دخالت‌های بی‌جای خود پيدا نکردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016