جمعه 8 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه‌ روز عزای عمومی در سيستان ‌و بلوچستان اعلام شد، ايسنا

استاندارونماينده ولی‌فقيه: ملت سلحشور ما با حضور پرشور درانتخابات پاسخ کوبنده‌ای به جيره‌خواران استکبار جهانی خواهند داد

نماينده ولی فقيه در استان و استاندار سيستان و بلوچستان با انتشار بيانيه مشترکی ضمن محکوم کردن حادثه تروريستی روز گذشته در زاهدان اعلام کردند: بار ديگر دست جنايتکار مزدوران تروريست و جيره خواران استکبار جهانی به خون مظلومان آغشته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه سيستان و بلوچستان، در اين بيانيه آمده است: در شام غريبان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در هنگام اقامه نماز جماعت، جمعی از مردم موحد و خداجوی شهرمان زاهدان، در بمب گذاری مسجد علی ابن ابيطالب (ع) به لقاء‌الله پيوستند. اين فاجعه غم انگيز و جنايت ددمنشانه را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار و مردم صبور استان تسليت عرض کرده و به پاسداشت شهدای مظلوم اين حادثه سه روز عزای عمومی اعلام می‌داريم.

در انتهای اين بيانيه آمده است: دشمنان کوردل بدانند با اين گونه حرکات مذبوحانه نمی‌توانند خللی در اراده ملت بزرگ ايران ايجاد کرده و ملت سلحشور ما با حضور پرشور در انتخابات پيش رو پاسخ کوبنده‌ای به آنان خواهند داد.





















Copyright: gooya.com 2016