جمعه 23 مرداد 1383

ابطحي: كنار رفتن خودمان را مساوي با سقوط اصلاحات جامعه نمي‌دانيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
معاون حقوقي و پارلماني رييس‌جمهور معتقد است: اصلاح‌طلبان در نقش ديده‌بان بوده‌اند كه جامعه خود بتواند مسير خود را انتخاب كند و در آن سير نمايد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام محمدعلي ابطحي تحت عنوان مطلبي با عنوان “اصلاحات در جامعه‌ي امروز ايران ” در سايت شخصي خود آورده است: « در مورد اصلاحات و متوليان آن خيلي حرف زده اند. من اعتقاد دارم اصلاح‌طلبان در نقش ديده‌بان بوده‌اند كه جامعه خود بتواند مسير خود را انتخاب كند و در آن سير نمايد. نقش ديده‌باني غير از نقش رهبري است. اصلاح‌طلباني كه در نقش رهبري خود را مي‌ديده‌اند موفق نبوده‌اند، جامعه خود، راه خود را انتخاب مي‌كند، اصلاح‌طلبان موفق كساني بوده‌اند كه فقط در برابر موانع راه اصلاحات جامعه مشكلات را به جان مي‌خريده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اگر هم آنها با قدرت رقباي خود حذف شوند، راه ملت تغيير نمي‌كند، فقط يا فشارها مستقيم‌تر به جامعه مي‌رسد كه در آن صورت جامعه مقاوت‌تر در برابر حركت ضد اصلاحات مي‌ايستد و يا آنكه وقتي جريان ضد اصلاحات به قدرت برسند، به دليل آنكه خواست و اراده‌ي مردم را مي‌بينند فشارهاي خود را كم مي‌كنند و سر به سر جامعه نمي‌گذارند. در هر صورت راه اصلاحات طي خواهد شد. ما اگر اصلاحات را حركت مورد خواست مردم بدانيم، كنار رفتن خودمان را مساوي با سقوط اصلاحات جامعه نمي‌دانيم. من چنين باور دارم و لذا معتقدم اصلاحات در جامعه‌ي امروز ايراني شكست نخواهد خورد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10889

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابطحي: كنار رفتن خودمان را مساوي با سقوط اصلاحات جامعه نمي‌دانيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016