شنبه 6 مهر 1387

سرمربی تيم ملی واليبال: ايران لياقت اين قهرمانی را داشت، ايسنا


حسين معدنی پس از کسب پيروزی سه بر دو تيمش در ديدار پايانی مسابقات جام کنفدراسيون واليبال آسيا مقابل کره‌ی جنوبی گفت: مزد زحمات ۱۵ ماهه را گرفتيم آن هم با قهرمانی.

سرمربی تيم ملی واليبال ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: گرچه در شروع مسابقات يک روز سخت را پشت سر گذاشتيم اما، خوشحالم از اينکه توانستيم به اتفاق بازيکنان پيشرفت در کارمان را به اثبات برسانيم و خيلی زود شکست مقابل کره جنوبی را با پيروزی شيرين عوض کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با تشريح کيفيت نخستين دوره رقابت‌های AVC کاپ متذکر شد: دستکم گرفتن حريفان و ضعيف جلوه دادن رقبای ما در آسيا نتيجه‌ای جز تضعيف تيم ايران دربرنخواهد داشت. بله حريفان‌مان جوان شده‌اند همان طور که ما جوان شده‌ايم اما، نبايد فراموش کرد که تيم‌هايی که پشت سر ايران قرار گرفتند تيم‌های بی‌تجربه‌ای نبودند. از طرفی آيا می‌توان اجرای کارهای تيمی و تلاش و غيرت همه جانبه بازيکنان در اين مسابقات را هم نا ديده گرفت و صرفا جوان بودن حريفان را بزرگ‌نمايی کرد؟ بی ترديد بايد پذيرفت مقابله با سرمايه‌های واليبال ايران نتيجه‌ای جز به افول بردن ستاره‌های بی چون و چرای تيم ملی نخواهد داشت.

معدنی با يادآوری بازی کم اشتباه تيم ايران در فينال مسابقات تصريح کرد: بازيکنان تيم ايران با ارايه يک نمايش واقعی واليبال انگيزه‌شان را برای کسب عنوان قهرمانی به رخ حريف کشيدند و البته با شايستگی نشان دادند که مستحق دريافت آن هستند. وجود روحيه مثال زدنی زمانی که با انجام بازی برتر ما همراه شد در نهايت يک پيروزی ارزشمند در ست پنجم ختم شد.

سرمربی جوان تيم ملی در پايان با بيان اينکه تيمش تازه در شروع کار قرار دارد، به خبرنگار ايسنا گفت: البته تيم ما هنوز هم ضعف‌هايی دارد که برطرف شدن آن، نيازمند کار هرچه بيشتر، اجرای برنامه‌های از پيش تعيين شده و سرمايه‌گذاری منطقی است که در آن صورت می‌توان هر روز شاهد حضور در مسير رشد و ترقی بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38458

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرمربی تيم ملی واليبال: ايران لياقت اين قهرمانی را داشت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016