دوشنبه 19 بهمن 1383

گفت‌وگوي برانکو و علي دايي با مجله‌ي ژاپني Sports yeah، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
برانكو ايوانكوويچ در گفت‌وگو با يك مجله‌ ژاپني تاكيد كرد: روز چهارشنبه بازي سختي را با بحرين پيش رو خواهيم داشت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در گفت‌وگو با مجله‌ي ژاپني Sports yeah ضمن اشاره به مصدوميت عليرضا واحدي نيكبخت پيستون چپ تيم ملي كشورمان ديدار اين هفته‌ي ايران برابر بحرين را مشكل توصيف كرد.
وي هم چنين با اشاره به غيبت لژيونرهاي تيم ملي كشورمان در بازي دوستانه با تيم ملي بوسني و هرزگوين و اردوهاي تداركاتي تيم ملي اظهار كرد: با وجود عدم هماهنگي اين بازيكنان با ديگر اعضاي تيم و امكان بروز مشكلاتي در اين زمينه، من به توانايي اين بازيكنان در زمين اعتماد دارم.
برانكو در پاسخ به سوال اين روزنامه كه آيا براي پيروزي به ديدار بحرين مي‌رويد، گفت: ما براي ارايه‌ي يك بازي هجومي و با هدف برد پا به ميدان بحرين مي‌گذاريم و همانطور كه مي‌دانيد بازي‌هاي قبلي تيم ملي ايران نيز اين موضوع را ثابت كرده است. ما براي جلب افكار عمومي مردم ايران نيز بايد با ارايه يك بازي هجومي برنده اين ميدان باشيم.
سرمربي تيم كشورمان در مورد خط دفاعي تيم ملي اظهار داشت: تيم ملي ايران از خط دفاع منظم و هماهنگي برخوردار است و ما چه در خط دفاعي و چه در خط حمله با هيچ مشكل خاصي مواجه نيستيم.
وي افزود: در بازي ايران با بوسني شاهد بوديد با وجود اينكه تيم ايران گل خورده بود ولي توانست بازي را با نتيجه دو بر يك به نفع خودش تمام كند و اين موضوع باعث شد كه ترس و نگراني من از رويارويي تيم ملي ايران و تيمي ديگر از بين برود زيرا معتقدم تيم ايران توانايي اين را دارد كه به راحتي نتيجه بازي را تغيير دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي هم چنين در مورد علي دايي مهاجم تيم ملي كشورمان خاطر نشان كرد: به علي دايي كاملا اعتماد دارم زيرا او مي‌تواند در يك لحظه مدافعان حريف را غافلگير كند و تذكرات من را به ديگر بازيكنان تيم انتقال دهد.
برانكو همچنين بر توانايي‌هاي آرش برهاني ديگر مهاجم تيم ملي كشورمان تاكيد كرد و افزود: او از تكنيك‌ بالايي برخوردار است و در حملات تيمي اين موضوع را به اثبات رسانده است.
علي دايي مهاجم تيم ملي كشورمان نيز در گفت‌وگو با اين مجله‌ي ژاپني تاكيد كرد: با وجود اينكه 36 سال سن دارم معتقدم كه چيزي از شايستگي‌هاي من كم نشده و حتي براي بازي‌هاي جام جهاني 2006 نيز مي‌توانم براي تيم ملي ايران بازي كنم و اولين انتخاب اين تيم باشم.
وي هم چنين در مورد بازي با بحرين اظهار داشت: بازي با بحرين بازي سختي خواهد بود ولي ما توانايي اين را داريم كه در بازي با هر تيمي، در هر كجا كه باشد پيروز شويم.
دايي همچنين در مورد بازي در مقابل دفاع بحرين گفت: ما در بازي مقدماتي گذشته جام جهاني نيز در مقابل اين خط دفاعي قرار گرفتيم و من شخصا از رويارويي با اين دفاع هيچ ترس و دلهره‌اي ندارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18005

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت‌وگوي برانکو و علي دايي با مجله‌ي ژاپني Sports yeah، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016