سه شنبه 7 آذر 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارگران "لاميران" مدير عامل را اخراج کردند! ايلنا

مديريت، مطالبات معوق کارگران را پرداخت نمی کند

تهران- خبرگزاری کار ايران

کارگران خشمگين" لاميران" در جنوب شرقی تهران دقايقی پيش در اعتراض به عملکرد مدير عامل اين واحد , او را از شرکت اخراج کردند!
به گزارش خبرنگار ايلنا‌‏, يک نماينده کارگری در اين واحد گفت : بيش از ۲۰۰ تن از کارگران واحد صرفا با دستمزد ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان زندگی می‌‏کنند و هيچ‌‏گونه مزايايی از طرف مديريت به آنان پرداخت نمی‌‏شود .
او گفت‌‏: بارها مراتب اعتراض کارگران را به وضعيت شرکت و موضوع حقوق به اطلاع مديريت عامل رسانده ايم اما ايشان می‌‏گويند صرفا به مجمع عمومی پاسخ خواهم داد و ازپاسخ به نمايندگان کارگری طفره می رود .
او ميزان مطالبات معوق کارگران را ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان ا علام کرد و گفت‌‏: مديريت شرکت می‌‏گويد توان پرداخت مطالبات را ندارم و بدهی ۷۰ ميليارد ريالی اين شرکت را يکی از دلايل عدم پرداخت مطالبات کارگران عنوان می‌‏کند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





اين نماينده کارگری تاکيد کرد‌‏: مسوولان اداره کار شهرستان ری در جريان مشکلات ما هستند و تا زمانی که مديريت در خصوص پرداخت مطالبات معوق کارگران , تعهد ندهد , از ورود وی و همکارانش به شرکت جلوگيری خواهيم کرد .
او گفت:برای همکاری با خانه کارگر شهرستان ری از طرف اداره کار و ديگر دستگاه ها تحت فشار بوديم و به همين دليل ارتباط خود را با تشکيلات خانه کارگر قطع کرده ايم.





















Copyright: gooya.com 2016