Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 9 تیر 1384

هاشمي رفسنجاني: تخلفات اين انتخابات تهديدكننده ريشه جمهوريت و اسلاميت نظام است، هاتف

يكصد تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، ظهر چهارشنبه با حضور در مجمع تشخيص مصلحت نظام با هاشمي رفسنجاني ديدار كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف" رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار هدف از حضور خود در انتخابات نهمين دوره رياست‌جمهوري را اداي تكليف نسبت به خداوند و انجام وظيفه در مقابل مردم عنوان كرد و افزود: به آن چيزي كه معتقد بودم، عمل كردم و اميدوارم در مقابل خداوند، مردم و تاريخ روسفيد باشم.
هاشمي رفسنجاني حضور و مشاركت بالاي مردم در اين انتخابات و هم‌چنين انتخاب رييس‌جمهوري با راي مناسب را دو مورد از اهداف محقق شده خود براي حضور در اين انتخابات عنوان كرد و افزود: هدف سوم من رفع تشنج و همياري و همكاري نيروهاي انقلاب بود كه آن هم اميد‌وارم با كمك و همكاري همه افراد و نهاد‌هاي مسوول، در دولت جديد، محقق شود.
نايب رييس مجلس خبرگان با بيان جديت مقام معظم رهبري در برخورد با برخي از تخلفاتي كه در جريان اين انتخابات صورت گرفته است تاكيد كرد: اكنون وظيفه مهمي بر دوش نيرو‌هاي قضايي و امنيتي و كليه نهاد‌هاي مسوول است تا ريشه اين‌گونه اقدمات را كه تهديدكننده ريشه جمهوريت و اسلاميت اين نظام است، بخشكانند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار هم‌چنين از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه در انتخابات نهمين دوره رياست‌جمهوري از وي حمايت و ابراز محبت كردند، تشكر كرد.

در ابتداي اين ديدار، حجت‌الاسلام والمسلمين طباطبايي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ضمن بيان ديدگاه‌هاي نمايندگان مجلس در مورد انتخابات رياست‌جمهوري، گفت: نمايندگان مردم در مجلس در راستاي تحقق اهداف نظام و خواست مردم، آماده همه گونه همكاري با دولت جديد هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تقدير از نقش و جايگاه هاشمي رفسنجاني در نظام جمهوري اسلامي ايران اظهار اميدواري كرد كه با تلاش وي گروهه اي مرجع شامل علما، دانشگاهيان و فرهنگيان در نحوه اداره امور كشور نقش سازنده‌اي ايفا كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25418

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي رفسنجاني: تخلفات اين انتخابات تهديدكننده ريشه جمهوريت و اسلاميت نظام است، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005