Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 7 تیر 1384

شكوري راد: توانستيم مجموعه‌‏اي از نيروهاي همدل را سازماندهي كنيم، كولايي: هر شكستي مقدمه پيروزي است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

علي شكوري‌‏راد گفت: حضور و پيروزي نامزد مورد نظرمان را در مرحله دوم انتخابات قطعي مي‌‏دانستيم اما مجموعه حوادثي كه رقم خورد، اميدي را كه به صورت جدي شكل گرفته بود، منتفي كرد.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، علي شكوري راد، رئيس ستاد انتخاباتي مصطفي معين در همايش سپاس و تقدير از ياوران مصطفي معين، افزود: امروز اگرچه نتوانستيم در انتخابات به پيروزي برسيم اما توانستيم مجموعه‌‏اي از نيروهاي همدل در سراسر كشور را سازماندهي كنيم كه با حضور اين نيروها مي‌‏توانيم حركتمان را در عرصه سياسي تداوم بخشيم.
شكوري‌‏راد با اشاره به هزينه ستاد انتخاباتي مصطفي معين،گفت: اين هزينه تنها 3 درصد از هزينه انتخاباتي ساير رقبا بود و به همين دليل براي رقابت تبليغاتي با آنها كفايت نمي‌‏كرد.
براساس اين گزارش، در ادامه اين همايش فاطمه راكعي، رئيس كميته زنان ستاد انتخاباتي معين نيز شكل‌‏گيري و انسجام بي‌‏سابقه زنان از اصناف مختلف را از دستاورد فعاليت‌‏هاي چندماهه اين كميته دانست كه سبب شد مطالبات زنان در عرصه‌‏هاي مختلف تضمين شود و اعمال نگرش‌‏هاي جنسيتي در برنامه‌‏هاي رئيس جمهور آينده مورد تاكيد قرار گيرد.
وي تصريح كرد: اينها دستاوردهايي است براي جامعه زنان كه هيچ‌‏گاه از آن عدول نخواهيم كرد.
راكعي اظهار اميدواري كرد كه تفكر اصلاح‌‏طلبان پيشرو در آينده بر جامعه حاكم شود.
همچنين سخنگوي ستاد مصطفي معين گفت: دموكراسي، حقوق بشر و آزادي جز در يك فرايند تلاش جمعي مستمر و پايدار و بدون مايوس و خسته شدن به دست نخواهد آمد.
الهه كولايي ادامه داد: از همه كساني كه براي پيشبرد دموكراسي، حقوق بشر، آزادي‌‏هاي فردي و جمعي تلاش كردند و اجازه ندادند چهره كشوري كه مي‌‏تواند به دليل تجربه صدساله دموكراسي در منطقه خاورميانه، الگوي يك دموكراسي درون‌‏زا باشد، سياه شود، تشكر مي‌‏كنم.
وي همچنين از معين و همه كساني كه آبرويشان را براي آرمان‌‏هاي مردم به صحنه آوردند، تشكر كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كولايي با بيان اينكه تجربه نشان داده است كه هر شكستي اگر به درستي تحليل شود، بدون ترديد مقدمه پيروزي مردم خواهد بود، افزود: بايد باور كنيم آنچه امروز درآن قرار گرفته‌‏ايم با در نظر گرفتن عوامل دروني و توسعه‌‏نيافتگي مي‌‏تواند مقدمه‌‏اي باشد براي پيروزي‌‏هاي آينده.
وي از شكل‌‏گيري جبهه دموكراسي‌‏خواهي و حقوق بشر به عنوان يكي از دستاوردهاي تلاش‌‏هاي چندماهه اخير حاميان معين ياد كرد كه در پي تلاش‌‏هاي 8 ساله جبهه اصلاحات تحقق يافته است.
رضا شريفي، قائم‌‏مقام ستاد دانشجويي مصطفي معين نيز شكستن فضاي تحريم و مشاركت‌‏گريزي حاكم بر دانشگاه‌‏ها را از دستاوردهاي اصلاح‌‏طلبان پيشرو در دانشگاه‌‏ها دانست و گفت: امروز مصطفي معين از 4 ميليون راي برخوردار است ، 4 ميليون نفري كه به دموكراسي و حقوق بشر معتقدند، اينها سرمايه ما هستند و نبايد فراموش شوند.
وي با بررسي روند انتخابات و با انتقاد از كساني كه اين انتخابات را تحريم كردند يا با وجود عدم حمايت از مصطفي معين در مرحله دوم مجبور به حمايت از هاشمي‌‏رفسنجاني در انتخابات شدند، تاكيد كرد: نبايد از دستاوردهاي اين دوره از انتخابات و سازماندهي 4 ميليون پايگاه اجتماعي اصلاح‌‏طلبان غافل شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25350

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكوري راد: توانستيم مجموعه‌‏اي از نيروهاي همدل را سازماندهي كنيم، كولايي: هر شكستي مقدمه پيروزي است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005