Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 6 تیر 1384

رييس سازمان بازرسي: تخلفات انتخاباتي نسبت دوره‌هاي قبل كمتر بود، ايسنا

* 80 پرونده تخلف انتخاباتي از سوي سازمان بازرسي تشكيل و به دادگستري ارجاع شد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


رييس سازمان بازرسي كل كشور از تشكيل و ارجاع بيش از 80 پرونده تخلف انتخاباتي از سوي اين سازمان به مراجع قضايي جهت رسيدگي خبر داد.


حجت‌الاسلام محمد نيازي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: ستادي در سازمان بازرسي كل كشور از ابتداي آغاز تبليغات انتخابات تشكيل و در سراسر كشور فعال شد تا به تخلفات انتخاباتي و گزارشاتي در اين رابطه رسيدگي كند.

وي ادامه داد: در اين انتخابات نظارت خوبي صورت گرفت و نقش پيشگيرانه داشت و تخلفات هم كمتر شد، اما متاسفانه تخلفاتي هم از سوي دستگاه‌هاي مختلف وجود داشت.

نيازي تصريح كرد: اين تخلفات بررسي و در مواردي كه محرز گرديد به مراجع قضايي براي برخورد ارائه شد و تعدادي از پرونده‌ها به هيات‌هاي تخلفات اداري ارائه شد و منتظريم برخورد مناسبي صورت گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس سازمان بازرسي كل كشور در پاسخ به اين سوال ايسنا كه چه تعداد پرونده در اين زمينه تشكيل شده است؟ اظهار داشت: بيش از 80 پرونده تشكيل و از سوي سازمان بازرسي به مراجع قضايي براي رسيدگي ارجاع شده، اما به نسبت دوره‌هاي قبل، تخلفات كمتر بوده است.

خبرنگار حقوقي ايسنا درباره‌ي تخلفات و پرونده‌هاي زمين‌خواري از نيازي سوال كرد كه وي گفت: تعدادي از اين پرونده‌ها در مطبوعات اعلام شده است و تعدادي هم در مصاحبه مطبوعاتي روز شنبه اعلام خواهد شد، اما پرونده‌هايي با موضوع زمين‌خواري وجود دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25304

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس سازمان بازرسي: تخلفات انتخاباتي نسبت دوره‌هاي قبل كمتر بود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005