Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

هاشمي رفسنجاني: بنا ندارم به داوراني كه نشان دادند نمي‌خواهند يا نمي‌توانند كاري بكنند، شكايت ببرم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

حجت‌الاسلام‌والمسلمين اكبر هاشمي رفسنجاني در باره‌ي دور دوم انتخابات رياست جمهوري بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) متن اين بيانيه بدين شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

مردم شريف و بزرگوار ايران اسلامي

حضور شكوهمند شما در دو مرحله انتخابات رياست جمهوري، باعث استحكام نظام اسلامي و پاسخ مناسب به تبليغات مسموم و دلسرد كننده دشمنان ايران و انقلاب اسلامي شد. اميدوارم رييس جمهور منتخب جناب آقاي دكتر احمدي نژاد بخوبي از عهده اين مسووليت عظيم برآيد و بتواند به وعده‌ها عمل كند. بي‌شك همه بايد ايشان را در راه خدمت به مردم ياري دهند.

همان گونه كه بارها گفته‌ام، اينجانب صرفا براي انجام وظيفه و جلب رضايت خداوند و خدمت به انقلاب، اسلام، ايران و مردم وارد رقابت‌هاي انتخاباتي شدم و از اين به بعد نيز همچون گذشته در اين راه هر كاري كه بتوانم انجام خواهم داد.

اينجانب با اميد به تحقق حداكثري مشاركت مردم كه از اهداف رهبر معظم انقلاب است و نيز براي بالا رفتن سطح آراي رييس جمهوري منتخب و انسجام ملي در شرايط دشوار كنوني تلاش كردم.

خوشبختانه تا كنون دو هدف اول و دوم محقق شده و اميدوارم در سايه هوشياري شما، وظيفه‌شناسي مسوولان و جناح‌هاسي سياسي اجتماعي كشور، هدف سوم محقق گردد و دشمنان به اهداف اعلان شده: حداقل مشاركت، حداقل پشتوانه راي رييس جمهور و حداكثر تشنج نرسند.

بنا ندارم كه در مورد انتخابات، شكايت به داوراني كه نشان دادند نمي‌خواهند يا نمي‌توانند كاري بكنند ببرم و شكايت خود را فقط همانند مورد قبل در دادگاه عدل الهي مطرح مي‌كنم، خدايي كه باتوكل بر او و براي جلب رضايتش به صحنه آمدم و با او معامله كردم و مي‌دانم در انتقام الهي اگر كسي معاقب شود قطعا مردم، انقلاب اسلامي و ايران نخواهند بود و فقط مجرمان واقعي مجازات مي‌شوند.

آنها كه براي تضعيف رقيب از راه تضعيف انقلاب وارد شدند چون مي‌دانستند او در هر حالت از انقلاب اسلامي دفاع مي‌كند و ابايي از به عهده گرفتن مسووليت‌ها ندارد و آنها كه به گونه‌اي بي‌سابقه با هزينه‌هاي ده‌ها ميلياردي از بيت‌المال، اين‌جانب و بستگانم را ظالمانه تخريب كردند و آنها كه با استفاده زياد از امكانات نظام به صورت ساماندهي شده و نامشروع در انتخابات دخالت كردند، ترديدي ندارم كه جزاي چنين ظلمي به كشور و مردم و من، جز خسران دنيا و آخرت نخواهد بود.

دائما از خداوند مهربان مي‌خواهم كه اين انقلاب و اين كشور و مردم را از شر دشمنان و فرصت‌طلبان بي‌منطق و بي‌ايمان حفظ نمايد و راه امام راحل و ثمره مجاهدات شهدا، جانبازان، مفقودان، آزادگان و خانواده‌هاي گرانقدرشان را پاينده دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم مي‌دانم از كساني كه در انتخابات در حمايت از اين‌جانب متحمل زحماتي شدند و بيش از ده ميليون از مردمي كه به‌رغم تخريب‌هاي كوه‌شكن با راي خود به من ابراز اعتماد كردند تشكر نمايم.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25246

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي رفسنجاني: بنا ندارم به داوراني كه نشان دادند نمي‌خواهند يا نمي‌توانند كاري بكنند، شكايت ببرم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005