Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

مدير مسوول روزنامه‌ي سياست روز: انتخابات اين دوره نشان داد نخبگان ما از مردم جدا شده‌اند و مطالبات آن‌ها را كمتر دريافت مي‌كنند، ايسنا

مدير مسوول روزنامه‌ي سياست روز، گفت: مردم در اين انتخابات از خود هزينه كردند و ستادهاي احمدي‌نژاد يادآور روزهاي اول انقلاب بود كه مردم خودجوش با امكاناتي كه داشتند وارد مجلس شدند.


علي يوسف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در تحليل از نهمين انتخابات رياست جمهوري و آموزه‌هاي آن، افزود: ملت ايران در دو مرحله كار بسيار بزرگي انجام داد و با حضور حداكثري در انتخابات شركت كرد. همچنين مقام معظم رهبري در اين مدت با مواضع بسيار دقيق و حساب‌شده و عالمانه توانستند به خوبي انتخابات را اداره كنند.


وي ادامه داد: از سوي ديگر در اين دوره نامزدهاي متنوعي داشتيم كه همه‌ي سلايق فكري و فرهنگي به اين واسطه مي‌توانستند راي دهند. در مرحله‌ي دوم اتفاقي كه افتاد اين بود كه نخبگان حكومتي، احزاب و جمعيت‌ها همه يك طرف و توده‌ي مردم و جوانان دانشجو و طلاب جوان و روحانيتي كه عمدتا در دستگاههاي حكومتي نيستند در يك سوي ديگر قرار داشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: آقاي احمدي‌نژاد با كمترين امكانات در برابر امكانات زيادي كه مشاهده مي‌شد توانست با پشتوانه‌ي توده‌ي مردم به پيروزي برسد و اين مساله پيام‌هاي زيادي دارد و مشخص مي‌كند كه نخبگان ما جدايي از مردم دارند و مطالبات آن‌ها را كمتر دريافت مي‌كنند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005