Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

به گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف" قسمت ديگري از موضعگيري مسوولان نظامي در انتخابات منتشر مي شود، رويداد

سردار آقا مير: هاشمي عليرغم نظر آقا ثبت نام كردند

سردار آقامير 16 خرداد در جلسه کادر حوزه ها و مسئولين پايگاه هاي بسيج ناحيه ابوذر تهران در حوزه صياد شيرازي مدعي شده است: آقاي هاشمي قبل از ثبت نام خدمت آقا ( مقام معظم رهبري ) رسيدند و در رابطه با کانديدا شدنشان سئوال کردند و حضرت آقا فرموده اند بنده و شما کنار گود باشيم بهتر است.

وي افزود: آقاي هاشمي عليرغم نظر آقا رفتند و ثبت نام کردند.

شايان ذكر است اين جلسه با حفاظت کامل و تحويل گرفتن تلفن همراه و کيف دستي شرکت کنندگان برگزار شد و قرار بوده جلسات مشابهي در ساير مناطق و نواحي مقاومت نيز تشکيل شود.

سردار کلولي دزفولي: انتقاد به دولت هاشمي اين است كه از امثال ميردامادي و كرباسچي استفاده كرده است

در جلسه شوراي فرماندهي وگردانهاي عاشورا و الزهرا شهرستان رامهرمز که در تاريخ 25 خرداد و با موضوع انتخابات رياست جمهوري برگزار شد، سردار کلولي دزفولي، فرمانده منطقه مقاومت بسيج استان خوزستان، با ارايه تحليلي از احزاب و جناح هاي کشور مدعي شده است كه قاليباف انتخاب مقام معظم رهبري است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود را دوره رياست جمهوري آقاي هاشمي رفسنجاني انتقاد كرده است.

شايان ذکر است در حاشيه اين مراسم جزوه اي با عنوان «چه کسي را انتخاب کنيم؟» در حمايت صريح از آقاي قاليباف در بين حاضرين توزيع و آقاي توکلي تاکيد نموده که اين جزوه تکثير و در اختيار گردان هاي عاشورا قرار گيرد.

همچنين سردار كلولي درفولي سوم خرداد در جمع طلاب و روحانيون حوزه علميه اهواز نيز با تشرح آسيب ها راهبردها در صحنه انتخابات رياست جمهوري اظهارات تقريبا مشابهي در انتقاد از آقاي هاشمي و دولت وي داشته است.

وي در تاريخ 11 خرداد نيز در همايشي به نام بصيرت در خصوص دولت آقاي هاشمي اظهار داشت که به دولت آقاي هاشمي اين انتقاد وارد است که از نيروهاي همچون ميردامادي، کرباسچي و... استفاده كرده و به نيروهاي ارزشي و انقلابي کمتر توجه داشته و بيشتر به مسائل اقتصادي و بازسازي مي پرداخت.

سردار حميد رضا ناصري: حضور هاشمي براي سپاه مضر است

در تاريخ هاي 23 و 24 سردار حميد رضا ناصري از اداره اطلاعات ستاد مشترک سپاه، سردار سالک از واحدهاي ستادي سپاه مرکز با حضور در جلسات متعددي در استان کرمانشاه که در پادگان شهدا، قرارگاه نجف ، پادگان ورمنجه، کانون بسيج جوانان ، ميهمان سراي بعثت و اکثريت شهرستانهاي استان تشکيل شده با تشرح شرايط کشور و بر شمردن ويژگي هاي رياست جمهوري آينده ، با نقد عملکرد آقاي هاشمي رفسنجاني که با تخريب و بي حرمتي توام بوده احراز مقام رياست جمهوري توسط ايشان را براي سپاه مضر دانسته و گفته اند: حضور هاشمي تضعيف سپاه را به دنبال خواهد داشت.

سردار مقدم، فرمانده سپاه تهران: پسر هاشمي از دولتهاي اروپايي قولهايي گرفته است

سردار مقدم در همايشي که سپاه ناحيه شمال تهران در خرداد ماه جاري برگزار كرد ادعا کرده است که پسر آقاي هاشمي رفسنجاني به بهانه ماموريت کاري به اروپا سفر کرده و در اين سفرها قول هاي مساعدي از آنان ( دولت هاي اروپايي) گرفته است.

سردار مهركيش: هاشمي رفسنجاني كار اصولي نكرده است

سردار مهرکش، فرمانده نيروي مقاومت استان يزد 18 خرداد در کانون فرهنگي بسيج در جمع حدود 300 نفر از فرماندهان پايگاه هاي بسيج در خصوص آقاي هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني کار درست و اصولي نکرد که وارد صحنه انتخابات شده و اخيرا آقاي عطريانفر– يکي از مسئولين ستاد انتخاباتي آقاي هاشمي رفسنجاني – اعلام کرده که نظر حزب کارگزاران بر اين است که در جامعه هم افراد غني و هم افراد فقير بايد باشد و با اين توصيف کانديداي اين حزب به درد مردم نمي رسد.

تخريب چهره آقاي هاشمي رفسنجاني توسط سپاه شهرستان شيروان

تعداد محدودي بولتن داخلي توسط سپاه شهرستان شيروان تهيه و در مجموعه سياسي اين نهاد توزيع شده که در آن مطالبي به نقل از خبرگزاري هاي خارجي ، سايت هاي داخلي و اظهار نظر فعالان سياسي عليه آقاي هاشمي رفسنجاني درج شده است. در سطح نسبتا وسيعي بين فعالان انتخاباتي و عموم مردم اينگونه شايع شده است که :

خراسان جنوبي:

فرزند آقاي هاشمي رفسنجاني در سايت اينترنتي با زير سوال بردن ولايت فقيه ، شوراي رهبري بهترين گزينه براي اداره کشور عنوان کرده است.

آقاي هاشمي رفسنجاني عامل رد صلاحيت آقايان معين و مهرعليزاده است

سيستان و بلوچستان:

اگر هاشمي رفسنجاني رئيس جمور شود مجدا چادرها را بر سر دختران خواهد كرد و آزادي روابط بين دختر و پسر محدود شود.

افراد حزب اللهي بسيجيان در مناطق مختلف کشور با حمله به ستادهاي انتخاب آقاي هاشمي ، تمامي نيروهاي دوم خردادي و مشارکتي هايي را که در اين ستادها عضو بوده اند را اخراج و طرد نموده اند.

اظهارات سردار يوسف عليزاده عليه هاشمي رفسنجاني در مشهد

در جلسه اي با حضور فرهنگيان بسيجي در سپاه مشهد برگزار شده ، ابتدا آقاي عباسپور نماينده ولي فقيه در سپاه سخنراني كرد و سپس يوسف عليزاده فرمانده سپاه مشهد سخراني و مطالبي عليه آقاي هاشمي رفسنجاني مطرح و موضعگيري كرده است.

فرمانده سپاه مشهد گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني در جمع انجمن اسلامي دانشجويان گفته اند رهبري تاکنون کشور را هدايت کرده ولي هم اکنون ديگر نمي تواند آقاي هاشمي به ديدار آقاي منتظري رفته و عذر خواهي كرده است.

است

مولوي حقيقتي، فرمانده منطقه مقاومت بسيج استان سيستان و بلوچستان در جلسه اي با حضور اعضا شوراي کانون مشورتي بسيج برخي ازمتنفذان و افراد حزب الهي اين شهرستان در اظهاراتي با انتقاد از آقاي هاشمي رفسنجاني علت آن را ناشي از تحرکات برخي اعضا نفوذي در حزب کارگزاران تحت عنوان جريان سوم نام برده است.

وي همچنين در مورخ 9 خرداد درجمع حدود 200 نفر از بسيجيان زاهدان گفت: يک جريان سومي که خزنده است و اطرافيان آقاي هاشمي و حزب کارگزاران بوده اند دوباره زنده شده اند و با واردکردن آقاي هاشمي به صحنه انتخابات قصد دارند به مقاصد خود برسند. اين جريان باعث شده اند که کانديداي اصلي اصولگرايان يعني آقاي دکتر ولايتي از صحنه انتخابات کناره گيري نمايد . آقاي هاشمي بهتر است در همان جايگاه مجمع تشخيص بماند و جوان ترها وارد ميدان شوند.

سردار مولوي حقيقي در اين جلسه گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني بايد صحنه انتخابات را براي جوان ها مهيا مي کردند و خودشان در مجمع تشخيص مصلحت نظام بر امور نظارت مي داشتد.

وي در خصوص عملکرد حزب کارگزاران گفت: آنچه در دوم خرداد بوجود آمد و در طول هشت سال کشور را مديريت کرد مربوط به عملکرد حزب کارگزاران و کساني است که در دولت قبل جمع شده بودند. و در پوشش سازندگي معنويت را به فراموشي سپردند و در جريان سوم مي بينيم که همان ها پا به ميدان گذاشتند و برخي از سوابق افراد را ناديده گرفته و مي خواهند در مقابل نيروهاي اصولگرا صف آرايي کنند.

حجت الاسلام عليزاده: چه جايگاهي بالاتر از مجمع تشخيص مصلحت

پس از سردار مولوي حقيقي، حجت الاسلام و المسلمين عليزاده نماينده ولي فقيه در سپاه استان سيستان وبلوچستان با انتقاد از نامزدي هاشمي رفسنجاني گفت: عده اي از افراد که در جبهه اصلاحات آمريکايي بوده و هستند و برخي افراد در حال حاضر سوت و کف مي زنند وزير سايه شخصيتهاي انقلاب مشغول فعاليت هستند که يکي از دغدغه هاي اصلي اين است چه جايگاهي بالاتر از مجمع تشخيص مصلحت نظام شخصيت برخي از بزرگان در مقام و جايگاهي که هستند بهتر است حفظ شود بهتر است ما در کانون انقلاب اقدام به شخصيت پروري با دوراني که نيستيم انجام دهيم و جوانترها وارد صحنه شوند و زير چتر ما و با نظارت ما و کنترل ما رشد کنند تا آبنده نظام تامين شود.

وي در ادامه انتخابات را تحت تاثير سه جريان اصولگرا ، اصلاح طلبان و بخشهايي از کارگزاران دانسته و چنين بيان داشته است: ما در انتخابات دارا ي سه جريان هستيم يکي جريان اصولگرا يا به قول مقام معظم رهبري اصولگراي اصلاح طلب جريان دوم که اصلاح طلبان هستند که نامزد آنها با حکم حکومتي مقام معظم رهبري وارد صحنه شده و مرگ خودشان را درانتخابات مي بينند و جريان سوم که بخشهايي از کارگزاران بوده اند که زنده شده و در اطراف يک شخصيت بزرگوار جمع شده اند.

عضو سپاه اصفهان: قرار ما اين است كه احمدي ن‍ژاد مورد حمايت قرار گيرد

يکي از پرسنل سپاه درتاريخ 3 خرداد در يکي از مساجد اصفهان با بيان مطالبي در انتقاد از آقاي هاشمي رفسنجاني گفت: قرار نبود آقاي هاشمي وارد صحنه انتخابات شود و قرار ما اين است که آقاي احمدي نژاد که فرد مناسبي است مورد حمايت قرار گيرد.

مسئول حفاظت اطلاعات لشکر 14 امام حسين: هاشمي به مملكت خيانت كرده است

مسئول حفاظت اطلاعات لشکر 14 امام حسين در تاريخ 23/3/84 در جمع پرسنل تيپ 3 عاشورا در کاشان مطالبي عليه آقاي هاشمي بيان کرده و گفته است هاشمي به مملکت خيانت کرده است.

مسئول عقيدتي سياسي ناحيه مقاومت خراسان: ديدار آقاي هاشمي و منتظري نادرست بود

سرهنگ بازياد در مورخه 22/3/84 در گردهمايي اعضا کانون بسيج آ.پ مشهد در خصوص انتخابات و آرايش جناح هاي سياسي در رد آقاي هاشمي رفسنجاني به دلايلي اشاره کرده است.

وي گفت: عملکرد نادرست فائزه هاشمي و ديگر فرزندان ايشان، عملکرد نادرست دولت ايشان ديدار آقاي هاشمي با منتظري و اظهار اينکه قرار نبود با شما اين طور برخورد شود.

وي در ادامه ضمن تشريح محورهاي فوق مدعي شده که پسر آقاي هاشمي گفته است جايگاه ولي فقيه را مثل جايگاه ملکه انگليس مي کنيم، کدهاي که مقام معظم رهبري در خصوص ويژگي هاي رئيس جمهور در کرمان مطرح کردند شامل ايشان نمي شود دوره هاشمي و دوره روي آوردن به تجملات و غيره بود.

يكي از مسئولين سپاه اصفهان: هاشمي جاه طلب است

در تاريخ 26 خرداد، مسئول حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس در سپاه اصفهان در جمع بسيجيان شهرستان خوانسار در پاسخ به سوال يکي از حاضرين در مورد نامزدهاي انتخاباتي اظهار داشت: آقاي هاشمي رفسنجاني فردي جاه طلب است . آقاي دين فروش است. آقاي محسن رضايي پشت به ولايت نموده است آقاي معين توانايي اداره يک وزارتخانه را نداشته چه رسد به رياست جمهوري؟

سردار حاجيان: كانديداي مطلوب سپاه و بسيج احمدي نژاد است

سردار حاجيان در تاريخ 3 خرداد با حضور در مسجد کلمان، به ايراد سخنراني در جمع حاضران پرداخته و با انتقاد از آقاي هاشمي رفسنجاني گفته است: قرار نبود ايشان وارد صحنه انتخابات شوند و کانديداي مطلوب سپاه و بسيج آقاي احمدي نژاد که فردي مناسب است مي باشد.

برهم زدن ستاد هاشمي از سوي سپاه بابلسر

در شامگاه 25 خرداد چندين تن از پرسنل احياء امر به معروف و نهي از منکر سپاه بابلسر با مراجعه به ستاد جوانان و دانشجويان آقاي هاشمي رفسنجاني اقدام به برهم زدن وسايل و امکانات ستاد مذکور نموده و قصد داشتند به اجبار مسئول آن ستاد را با خود به سپاه ببرند که بدليل مقاومت افراد ياد شده موفق به اين کار نمي شوند.

فرمانده ارشد سپاه در ايلام: براي مردم هاشمي بهترين نيست

سرهنگ اختياري، در تاريخ 20 خرداد در پاسخ به سوالي در مورد آقاي هاشمي رفسنجاني در جمع بسيجيان ايلام با انتقاد از عملکرد دولت آقاي هاشمي گفت: شايد براي مقام معظم رهبري هيچ کس مثل هاشمي نباشد ولي براي مردم هاشمي بهترين نيست .

توزيع بيانيه عليه آقاي هاشمي توسط پرسنل سپاه آبدانان

ستوان دوم پاسدار محمود نوروزي مسئول بسيج فرهنگيان آبدانان بيانيه اي تحت عنوان آيا مي دانيد چراهاشمي نه؟ بين کارکنان شهرستان مذکر توزيع نموده است.

تکثير و توزيع اعلاميه عليه آقاي هاشمي توسط سپاه کرمانشاه

اعلاميه" آيا مي دانيد چرا هاشمي نه؟" در قرارگاه رمضان سپاه در استان کرمانشاه تکثير و سپس توسط بسيج منطقه مقاومت استان مذکور جهت توزيع تحويل رابطين شهرستان در تاريخ 26 خرداد در سطح استان توزيع شده است. همچنين موارد مشابهي مبني بر تکثير و توزيع اعلاميه عليه آقاي هاشمي رفسنجاني در واحدهاي وابسته به سپاه از برخي استانهاي ديگر نيز واصل شده است.

رئيس حفاظت اطلاعات سپاه سمنان: به هرشكلي بايد تلاش شود تا هاشمي رئيس جمهور نشود

سرهنگ غلامي، رئيس حفاظت اطلاعات ارشد سپاه استان سمنان در جمع پرسنل سپاه عنوان گفت: به هر شکلي تلاش شود آقاي هاشمي رئيس جمهور نشود.وي يکي از دلايل خود را فرزندان آقاي هاشمي مطرح کرده اند که عنوان داشته اند ما به زور آقاي هاشمي را وارد صحنه انتخابات کرديم تا در مقابل رهبري بياستد .

توزيع شبنامه توسط يکي از پرسنل سپاه سمنان

در تاريخ 25 خرداد يک دستگاه پيکان سواري به شماره 444 ل 52 تهران 21 در حال توزيع شبنامه اي تحت عنوان " چرا هاشمي نه؟" در سطح شهر سمنان مشاهده شده است . راننده اتومبيل يکي از پرسنل سپاه به نام مرتضي اباالخيريان بوده است .

کتاب مرثيه قدرت و مصباح انتخابات

در تاريخ 26 خرداد يکي از منابع اداره اطلاعات سمنان ضمن ملاقات با يکي از پرسنل سپاه فرد سپاهي يک عدد کتابچه با عنوان «مرثيه قدرت و مصباح انتخابات» ( حاوي نکاتي عليه آقاي هاشمي رفسنجاني) به وي مي دهد و اعلام مي دارد تعداد بيشتري از جزوات مذکور در اختيار ما مي باشد.

مسئول دفتر تحليل و بررسي مسائل سياسي بسيج: در مجمع تشخيص مصلحت رياست ورشكسته نمي خواهيم

سردار صلاحي، مسئول دفتر تحليل و بررسي مسائل سياسي بسيج، در جمع شرکت کنندگان طرح هاديان سياسي سپاه شهرستان دامغان اقدام به ايراد سخنراني كرده و در بخشي از سخنان خود با اشاره به انتخابات رياست جمهوري گفته است: آقاي هاشمي به دو دليل نامزد انتخاب آتي نخواهد شد. اول اينکه رهبر معظم انقلاب تمايلي به حضور ايشان در انتخابات ندارد و گروه هاي سياسي و اصلي کشور از وي حمايت نمي کنند.

وي مدعي شده است: مقام معظم رهبري در گفتگوي خصوصي با آقاي هاشمي تاکيد کرده اند اگر در انتخاب وارد صحنه شويد شکست بخوريد بنده مجبور هستم فکري براي رياست تشخيص مصلحت بکنم. زيرا در مجمع مديريت ورشکسته نمي خواهم.

وي در تاريخ 22 خرداد در خصوص حضور آقاي هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري اظهار داشته:

ايشان حرکت هاي سياسي نامطلوبي در چند سال اخير داشته است. آقاي هاشمي نامه اي را خطاب به آقايان منتظري و طاهري اصفهاني نوشت که در نامه به آقاي منتظري از حصر منزلش ابراز گله مندي کرده و گفته من هم از اين حيث ناراحتم.

مسئول سابق دفتر سياسي سپاه سمنان: به هركسي راي مي دهم به جز هاشمي

سرهنگ عموزاده، مسئول سابق دفتر سياسي سپاه سمنان، 27 خرداد در جمعي عنوان داشته است: به وزارت اطلاعات گفته شده تا از آقاي هاشمي حمايت شود. من به هر کسي راي مي دهم جز آقاي هاشمي.

عضو سپاه تهران: 30 دليل براي عدم صلاحيت هاشمي دارم

محمد اختري از اعضا سپاه تهران در محل سپاه سرخه سمنان در تاريخ 20 خرداد در بخشي از اظهارات خود در جمع تعدادي از پرسنل سپاه و بسيج شهرستان با انتقاد شديد از عملکرد رياست جمهوري آقاي هاشمي رفسنجاني اظهار گفت: من هم اکنون 30 دليل با خود دارم که به نوعي صلاحيت ايشان را براي تصدي پست رياست جمهوري زير سوال مي برد.

يك عضو سپاه مرکز: هاشمي دوم خردادي خطرناك است

حجت الاسلام موسوي از روحانيون اعزامي از سپاه مرکز در تاريخ 4 خرداد و در جمع مسئولين پايگاه هاي بسيج منطقه يا شهرستان صحنه ضمن موضعگيري عليه آقاي هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي هاشمي فردي دوم خردادي خطرناک مي باشد و اگر راي بياورد، مقابل رهبري قرار خواهد گرفت.

تخريب هاشمي از سوي فرمانده سپاه ماكو

سرهنگ حسين قره تپه لو فرمانده سپاه ماکو در همايش ها و جلسات مختلف شهر و بخشهاي تابعه شهرستان ماکو به صورت علني با انتقاد از آقاي هاشمي رفسنجاني پرداخته است.

اظهارات ياد شده موجب نگراني برخي از مسئولين شهرستان از جمله امام جمعه پلدشت گرديده که ايشان با تماس با اداره اطلاعات، از فعاليت تبليغاتي تخريب کانديداها خصوصا آقاي هاشمي رفسنجاني توسط آقاي قره تپه لو گلايه كرده است.

همچنين آقاي قره تپه لو در مورخه 25/3/847 در ميان جمعي از بسيجيان عضو هيات نظارت گفت: شماها بايد لحظه به لحظه گزارش انتخاب را به سپاه بدهيد

ور در اين جلسه آقاي هاشمي رفسنجاني را رو در روي مقام معظم رهبري معرفي نموده اند.

فرمانده سپاه آذربايجان غربي: آقاي هاشمي نبايد در انتخابات شركت مي كرد

سردار شاکري در تاريخ 20/3/84 با حضر در شهرستان چالدران در جمع بسيجيان آن شهرستان ضمن بيان آخرين وضعيت انتخابات درکشور و انتقاد از برخي کانديداها از جمله آقاي هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني نبايد در انتخابات شرکت مي کردند اجازه مي دادند که نيروهاي جوان انتخاب شوند.

يکي از اعضا دفتر نهاد نمايندگي ولي فقيه در نيروي مقاومت مرکز: به هاشمي راي ندهيد

حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي در جمع سپاهيان استان گلستان با انتقاد از علملکرد دولت آقاي هاشمي رفسنجاني و ضمن تشبيه آقاي هاشمي به بازرگان، تاکيد نموده است که به آقاي هاشمي رفسنجاني راي ندهيد و مردم را در اين زمينه توجيه نماييد.

اظهارات عضو مرکز پژوهشکده سپاه قم عليه هاشمي

حاتمي راد در جمع شوراي دانش آموزي در سالن اجتماعات سپاه محلات اظهار داشت: چهل روز پيش افراد بسيجي در تهران انباري حاوي پوسترهاي تبليغاتي آقاي هاشمي رفسنجاني را کشف کردند. لذا ادعاي ايشان مبني بر اينکه منتظر اجماع اصولگرايان است، صحت ندارد ... محسن هاشمي مبلغي حدود 34 ميليارد تومان براي تعدادي از خبرنگاران روزنامه هاي دوم خردادي ، هفته نامه ها در راستاي تبليغات انتخاباتي پدرش در نظر گرفته است ... خبرنگاري ضمن مراجعه به سپاه در تهران اذعان داشته در ازاء کار تبليغاتي براي آقاي هاشمي رفسنجاني مبلغي حدود 5/1 ميليون تومان در ماه قرار است دريافت کند ... مهدي هاشمي با آقاي بهزاد نبوي در خصوص رياست جمهوري پدرش اذعان داشته پدرم تنها کسي است که مي تواند قانون اساسي را اصلاح و اقدماتي در خصوص محدود کردن رهبري از نظر قانوني و ايجاد ارتباط با آمريکا داشته باشد.

سردار کريمي: آمدن هاشمي به ضرر اسلام، مسلمين و كشور خواهد بود

مسئول بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس اصفهان در يک جلسه سخنراني که در مسجد ابوذر احمدآباد درچه برگزار شد، گفت: آمدن آقاي هاشمي به ضرر اسلام، مسلمين و کشور خواهد بود. در زمان رياست جمهوري ايشان هم از بعد فرهنگي بسيار بد عمل کرد و امثال محمد رضا خاتمي، بهزاد نبوي، اکبر گنجي و ... و با بورس او دکتري گرفتند و امروزه اينگونه عمل مي کنند.

وي در پايان يادآور شد: از بين آقايان لاريجاني و احمدي نژاد يک نفر را انتخاب کنيد.

سردار متوليان: ارتباط با اروپا و ظهور دوم خرداد از معايب دولت هاشمي است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج دانشجويي تهران بزرگ در جلسه اي که در اواخر ارديبهشت ماه سال جاري با اظهار سخناني در خصوص عملکرد دولت هاي پس از پيروزي انقلاب از دولت بازرگان تا دولت خاتمي عملکرد هاشمي را به نقد کشيده و در ادامه با انتقاد از دولت آقاي هاشمي و نامگذاري دولت ايشام به نام دولت سازندگي گفت: اين دولت مدت 8 سال به طور انجاميد. کارهاي اقتصادي خوبي انجام شد. بازسازي پس از جنگ آغاز شد. طرح هاي مالي در راستاي توسعه اقتصادي رونق گرفت اما معايبي نيز در اين دوره وجود داشت که عبارت از: شهر و تکنوکرات ها در عرصه اقتصاي کشور. ظهور سرمايه دارها، تعامل با کشورهاي اروپايي، فراموش شدن مستضعفين، باز گشت سرمايه داري فراري و ... بروز سرمايه داري، تشکيل اولين حزبي دولتي به نام کارگزاران، رسميت يافتن بدترين مديران در نظام اسلامي از حيث حقوق و مزايا . پي ريزي جريان دوم خرداد فاصله طبقاتي بين احاد مردم و مسئولين . افزايش رشوه خواري دربين ادارت دولتي . پاول ثروت هاي عمومي و ... که اين همه مسائل در زمان دولت ايشان به وجود آمد.

سردار جباري: با برنامه ريزي منطقي نفي هاشمي مجاز است

فرمانده سپاه قزوين در جمع فرماندهان سپاه با اشاره به عملکرد سوء کارگزاران و تام الاختيار بودن آقاي مرعشي در ستاد آقاي هاشمي رفسنجاني و انتقاد از ايجاد فاصله طبقاتي در دوره رياست جمهوري آقاي هاشمي رفسنجاني، تخريب وي را جايز ندانسته اما با برنامه ريزي منطقي نفي ايشان را در عرصه رقابت هاي انتخاباتي مجاز دانستند.

وي در پاسخ به سوال يکي از فرماندهان درخصوص بيان مقام معظم رهبري پيرامون آقاي هاشمي ( هيچ کس برايم هاشمي نمي شود) پاسخ دادند: معيار حال افراد است. چرا که در شرايط فعلي ديدگاه رهبري متوجه مديران جوان تر مي باشد.

مسئول عمليات نيروي مقاومت سپاه اهر: هاشمي نتوانسته خدمات قابل توجهي به مردم ارائه مند

وي در مورخ 25/2/84 پايگاه مقاومت بنت الهدي اظهار داشته: آقاي هاشمي در دو دوره رياست جمهوري و در مدت حضورش در مجمع تشخيص مصلحت نظام نتوانست خدمات قابل توجهي به مردم ارائه نمايد.

معاونت عملياتي سپاه تبريز: اگر هاشمي پيروز شود نيروهاي ارزشي دچار مشكل مي شوند

در جلسه مناطق ده گانه حوزه اي مقاومت شهري تبريز در مورخه 22/3/84 سرهنگ صادقي معاونت عملياتي سپاه تبريز گفت: اگر آقاي هاشمي پيروز شود نيروهاي ارزشي دچار مشکل خواهند شد و انتخاب وي براي رهبر يک تهديداست.

اظهارات فرمانده نيروي مقاومت بسيج: سخنان رهبري در خصوص هاشمي مربوط به گذشته است

سرهنگ پاسدار نورايي فرمانده نيروي مقاومت بسيج در جلسه پرسش و پاسخ در خصوص علت شرکت آيت الله رفسنجاني و سخنان مقام معظم رهبري که فرموده: هيچ کس براي من هاشمي نمي شود، اظهار داشت: اين سخنان مربوط به هشت سال قبل است و شرايط آن زمان با شرايط فعلي فرق مي کند و الان جوانان در صحنه هستند و نظر رهبري هم در حال حاضر اينچنين نيست. همانگونه که مقام معظم رهبري طي مصاحبه اي در کرمان به همين سوال پاسخ داده وغير مستقيم آن را رد نموده و اعلام داشته که اين مطلب مربوط به قبل بوده والان مصداق ندارد.

اظهارات مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت استان فارس عليه هاشمي

حجت الاسلام و المسلمين طالب لو ، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت استان فارس، در جمع بسيجيان درباره دولت سازندگي اظهار داشت:

تشکيل اولين حزب دولتي، کنار گذاشتن بخشي از نيروهاي انقلابي به بهانه مانور تجمل ، حاکم شدن فن سالاران ( تکنوکرات ها) در مديريت کشور را به همراه داشته است.

سردار سعادتي: ساواكي هاي زمان شاه از هاشمي حمايت مي كنند

سردار سعادتي در جمع پرسنل نيروي مقاومت بسيج شهرستان قائمشهر در رابطه با توصيف کارگزاران به انتقاد از هاشمي پرداخت و گفت: افرادي چون کرباسچي، مهاجراني، بهزاد نبوي و ...از جبهه دوم خرداد از کابيمه آقاي هاشمي بودند ... آقاي هاشمي رفسنجاني به تيم کارگزاران ايمان دارند و ساواکي هاي زمان شاه دور و بر او هستند و 75 درصد از دوم خردادي هاي استان از او حمايت مي کنند.

نامبرده در مقابل اعتراض تعدادي از حاضرين نسبت به تخلف بودن دخالت سپاه در انتخابات طبق نظر امام و مقام معظم رهبري پاسخ داد: ما با آقا ( مقام معظم رهبري) صحبت کرده ام و آقا دستور داده اند که سپاه فعاليت بکند. ضد انقلاب ها و فاسدها دخالت مي کنند چرا ما دخالت نکنيم.

حسين الله کرم: خانواده هاشمي پول پارو مي كنند

نامبرده در مورخه 20/3/84 در جمع تعدادي از پرسنل سپاه و بسيج خرم آباد در اننقاد از آقاي هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: وقتي محسن هاشمي به دليل 6 ماه غيبت و بي کفايتي دوباره از طرف آقاي احمدي نژاد اخراج مي شود، دوباره به وسيله مافياي قدرت دوباره به سر کار باز مي گردد...

وي همچنين به برج سازي و اتوبان سازي توسط دختر و پسر آقاي هاشمي در کانادا اشاره و عنوان داشته:با پول بيت المال پول پاور مي کنند. آنها را در بانک هاي خارجي مي گذارند و نزولشان را به حلق مردم مي ريزند و مي خواهند با ربا کشور را توسعه دهند.

لازم به ذکر است که الله كرم اظهارات مشابه و بعضا شديد تري را نسبت به آقاي هاشمي رفسنجاني و خانواده ايشان در ساير مناطق کشور نيز داشته است.

اظهارات فرزند امام جمعه نيشابور عليه هاشمي رفسنجاني

فرزند امام جمعه نيشابور در دوم خرداد به نقل از يکي از مسئولين تيپ 21 سيد الشهداء که در نيشابور مستقر است، گفت: در بولتن محرمانه سپاه به نقل از آقاي هاشمي آمده است: بايد رهبري به صورت شورايي باشد لذا به همين دليل سپاه با نامزدي ايشان در انتخابات رياست جمهوري مخالف مي باشد.

****گزارشي از مطالب گذشته****

يك - افضلي خرد ، مسئول سابق معاونت سياسي نمايندگي ولي فقيه سپاه منطقه در سوم خرداد در سالروز آزادسازي خرمشهر با اشاره به انتخابات رياست جمهوري در خصوص آقاي هاشمي رفسنجاني گفت: تاريخ مصرف ايشان تمام شده و بايستي حكومت را جريان سوم ( اصولگرايان) به دست بگيرند.

همچنين وي مدعي سوء استفاده فرزندان هاشمي شده و از نام مقام معظم رهبري براي اثبات مدعايش استفاده ابزاري کرده است.

دو- يكي از مسئولين عقيدتي سپاه اصفهان در جلسه فرهنگيان اين استان گفت: اگر آقاي هاشمي رييس جمهور شود مجددا كارگزاران مطرح مي شود. لذا سعي كنيد رييس جمهوري انتخاب كنيد كه با نمايندگان مجلس هفتم همفكر و هماهنگ باشد.

سه- مسوول عقيدتي – سياسي تيپ 3 انصار الرضا(ع) در بين تعدادي از اعضاي پايگاه مقاومت شهرري در مسجد جواد الائمه در مورد حضور آقاي هاشمي در انتخابات رياست جمهوري مدعي شده :رهبري به ايشان فرموده حضور شما خلاف منطق سياسي مي باشد.

چهار- سرهنگ ذبيحي، مسئول آماد و پشتيباني نيروي زمين سپاه 16 خرداد در جمع حدود 120 نفر از اعضاي سپاه شرق شهرستان كرمان در خصوص آقاي هاشمي اظهار داشت: ايشان از انقلابيون و فرد خوبي است ولي اطرافيان وي تجمل گرا و دنبال ماديات هستند.

پنج- حجت الاسلام عرب پور، نماينده ولي فقيه در لشكر ثار الله در 14 خرداد و در مراسم سالگرد رحلت امام (ره) در بخش راين از توابع كرمان گفت: دولت اصلاحات و سازندگي جز اينكه فقيرها را فقيرتر و پولداران را پولدارتر کرد، مگر چه کار ديگري انجام داد.

وي افزود: به افراد پير و فرتوت راي ندهيد، رئيس جمهور آينده بايد فرزند مجلس باشد نه اينكه ادعاي شاهي كند. ما شاه نمي خواهيم زيرا حكومت شاهنشاهي را به زباله دان تاريخ انداخته ايم.

شش- سرهنگ بياني، معاون فرمانده بسيج مقاومت شهرستان شيراز با بيان مطالبي در خصوص فعاليت هاي اقتصادي فرزندان آقاي هاشمي و عدم حسياسيت و پيگيري وي در اين زمينه به تخريب چهره آقاي هاشمي پرداخته و بر حمايت از يک کانديداي اصولگرا تاكيد کرد.

هفت- هاشمي نسب از كارشناسان سياسي اعزامي از سپاه مركز در همايش نشست سياسي اعضاء پايگاه هاي مقاومت و اداري محلات كه در 28 ارديبهشت در يكي از حسينيه هاي مركز شهر لامرد برگزار شده، پيرامون انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري به تفصيل سخناني ايراد کرد .

وي گفت: رئيس جمهوري انتخاب كنيد كه امير مشاور و رئيس باشد. امير معاونينش نه اسيرشان. دور و بري ها خيلي مهم است. در آن 10، 15 سال اخير از بعضي از اطرافيان آقايان رئيس جمهورها ما خيلي لطمه خورديم. اگر آقاي هاشمي رفسنجاني در دوران رياست جمهوري اش عدالت اجتماعي را فراموش نمي كرد، كار به اينجا نمي كشيد كه تبعيض طبقاتي كاري بكند كه مردم جانشان به لبشان برسد.

هشت- سردار ابوحمزه، فرماندهي منطقه مقاومت بسيج استان كرمان از چندي قبل با سخنراني ها و موضعگيرهاي مختلف له يا عليه كانديداها، عملا وارد صحنه تبليغات انتخابات شده است.

وي در جلسه فرماندهان و هاديان سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان جيرفت در محل نمازخانه سپاه، در پاسخ به سوالات حضار به انتقاد شديد از هاشمي رفسنجاني پرداخته است.

نه- سردار خورشيدي، مسئول سياسي قرارگاه ثار الله در مسجد الزهراء (س) ورامين گفت: آن كانديدا ( موسوي) خانمش آن طوري است تو هم كه سازندگي ات آن طوري بود و دخترت را نمي توان كنترل كني، هر روز در خارج از كشور است و در خانه هاي ميلياردي مي نشيني و پسرانت تا خرخره در مسائل اقتصادي هستند و {...}، چگونه مجددا ادعاي رياست جمهوري مي كني، برو كنار و بگذار جوانان بيايند.

وي مدعي شده : كرباسچي شهردار زمان هاشمي از رانت خواران بوده در كشور تعدادي رانت خوار هستند كه كرباسچي و شهرام جزايري كوچكترين آنها مي باشند.

سردار خورشيدي پس از پايان سخنراني به همراه آقاي نيك همت – فرمانده سپاه ورامين و برخي از همراهان جهت صرف شام به منزل حجت الاسلام و المسلمين قشقائي امام جماعت مسجد الزهراء (س) رفت و در نشست خصوصي از کانديداتوري يکي از اصولگرايان حمايت کرد.

ده- احمدي مقدم فرمانده سپاه منطقه تهران در جلسه اي كه با حضور فرماندهان حوزه هاي بسيج نواحي سپاه در تاريخ 24 ارديبهشت در سپاه منطقه تهران برگزار شده بود در سخنراني خود پيرامون انتخابات گفت: آقاي هاشمي در طي هشت سال رياست جمهوري كار مثبتي نداشته و به لحاظ اقتصادي مشكلات زيادي را ايجاد و فرهنگ كشور نيز رو به ركود رفته است.

يازده- خادم، 6 ارديبهشت مسئول سياسي بنياد تعاون سپاه در حمايت از كانديداتوري آقاي لاريجاني در جمع واحد خواهران شهرك شهبد بروجردي سخنراني کرده است.

دوازده- در جلسه اي با حضور 20 نفر از بسيجيان كه در محل نمازخانه مقاومت بسيج شهرستان استهبان برگزار شد، سرهنگ محمدرضا هاجري،سردبير گزيده اخبار كانون فرهنگي ورزشي پايگاه مقاومت شهيد عرشي از كانديداهاي اصولگرايان حمايت کرد و از آقايان هاشمي رفسنجاني، معين و محسن رضايي انتقاد کرده است.

سيزده- جلسه اي تحت عنوان نشست سياسي بسيج فرهنگيان با حضور فرمانده نيروي مقاومت بسيج شهرستان رزين دشت و سرهنگ پاسدار نورائي از سپاه استان و حدود 500 نفر از بسيجيان در مسجد امام موسي كاظم (ع) زرين دشت برگزار شد. در اين جلسه با انتقاد از هاشمي رفسنجاني از يک کانديداي اصولگرا حمايت شد.

سرهنگ نورائي در پرسش و پاسخ ها در خصوص علت شركت آقاي هاشمي رفسنجاني و سخنان مقام معظم رهبري ( مدظله) كه فرموده هيچ كس براي من مثل هاشمي نمي شود اظهار داشت: اين سخنان مربوط به هشت سال قبل است و شرايط آن زمان با شرايط فعلي فرق مي كند ... نظر رهبري هم در حال حاضر اين چنين نيست.

در كرمان هم به همين سوال پاسخ دادند و غير مستقيم آن را رد نموده و اعلام داشته كه اين مطلب مربوط به قبل بوده و الان مصداق ندارد.

چهارده- حجت الاسلام و المسلمين طالب لو، مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت كه به دعوت سپاه مقاومت شهرستان جهرم به آن شهرستان سفر كرده بود در جمع بسيجيان حاضر در سالن اجتماعات شهرداري عملكرد دولت هاي قبل خصوصا آقاي هاشمي و خاتمي را زير سوال برده است.

پانزده- آقايان سردار خاتمي و سردار خورشيدي در ستاد انتخاباتي استان تهران آقاي احمدي نژاد مشغول فعاليت هستند .

شانزده- سازمان بسيج فرهنگيان تهران بزرگ در بخشنامه اي به مديران كانون هاي بسيج فرهنگيان كه در سه برگ آرم دار سپاه انتشار يافته ، دستور العملي را در مورد فعاليت هاي انتخاباتي بسيج فرهنگيان صادر كرده است. در بند 4 اين دستورالعمل آمده است: عد عضويت در هيات هاي اجرايي و پرهيز از هر نوع دخالت در امور اجرايي انتخابات در بند 5 همين بخشنامه آمده است: همكاري با هيات هاي نظارت شوراي نگهبان بنا بر درخواست دفاتر شوراي نگهبان و تاييد سلسله مراتب سپاه بلامانع است.

ملاحظات: 1- بند 4 بخشنامه مغاير ماده 21 قانون انتخابات رياست جمهوري مي باشد.

با توجه به اينكه اين بخشنامه توسط سرهنگ پايدار غلامرضا شجاعي زاده امضا شده است شائبه اي دخالت نيروهاي نظامي در امر انتخابات را به دنبال خواهد داشت.

هفده- سرهنگ صدوقي، معاونت انتظامي تاكسيراني تهران و رئيس سابق پليس 110 در كميته برنامه ريزي آقاي قاليباف به فعاليت مي پردازد.

هجده- حجت الاسلام و المسلمين شيخ محمد علي جلالي، نمايندگي ولي فقيه درسپاه هم پاسدار و هم رئيس هيات نظارت شهرستان مي باشد.

نوزده- آقايان حجت الاسلام و المسليمن مهدوي صالح آباد، نماينده ولي فقيه در منطقه مركزي عضو هيات نطارت استان و حجت الاسلام و المسلمين حسن گنجي، مسئول عقيدتي، سياسي سپاه شهرستان شازند، رئيس هيات نظارت شهرستان شازند است.

بيست- جزوه اي با عنوان انتخاب نهم در خصوص تحليل بر نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به حوزه هاي مقاومت ارسال شده است . در اين حوزه پس از بررسي دولت هاي گذشته و چگونگي علل افول جبهه دوم خرداد به آرايش گروه هاي مختلف در آستانه انتخابات پرداخته و با بيان معيارهاي كانديداي مورد نظر نقش و جايگاه بسيج را درانتخابات تبيين نموده است.اين جزوه از سوي نمايندگي ولي فقيه در نيروي مقاومت بسيج (معاونت سياسي) تهيه و تنظيم شده است.

بيست و يك- حجت الاسلام عليزاده، نماينده ولي فقيه در سپاه و فرمانده حوزه ثارالله شهرستان زاهدان در جلسه اي در جمع بسيجيان پايگاه هاي مقاومت حوزه ثارالله در مسجد امام جعفر صادق (ع) به بيان سخناني پيرامون بررسي و تحليل مسائل سياسي روز و حضور گسترده در انتخابات رياست جمهوري پرداخت و گفت: سپاه و بسيج در كل كشور تصميم گرفته اند به صورت خيلي فعال وارد صحنه انتخابات شوند و هر كدام از شما بسيجيان مي بابست بين 10 تا 20 نفر و حتي بيشتر را ترغيب به شركت در انتخابات نماييد.

بيست و دو- سردار غيب پور، فرمانده لشكر 25 كربلا در جلسه اي كه با حضور مسئولين اطلاعات لشكر فوق و ائمه جمعه استان برگزار شد، گفت: نظر مسئولين بر اين است كه آقاي لاريجاني فرد مناسبي براي رياست جمهوري است و شما بدون ايجاد حساسيت و غير مستقيم براي ايشان تبليغ كنيد و حرفي از اين نشست و جلسه در بيرون نياوريد كه چنانچه ادعا شود، من تكذيب خواهم كرد.

شايان ذكر است در اين نشست مقرر شده اطلاعات لشكر اخبار و اطلاعات انتخاباتي و خطوط مورد نظر را مستمرا به ائمه جمعه منتقل شود.

بيست و سه - عابدي، جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران در سخنراني خود با اشاره به سال همبستگي ملي و مشاركت عمومي بارزترين نمونه همبستگي ملي را انتخابات دانست.

وي در بخش هايي از سخنراني از يک کانديداي اصولگرا حمايت کرد و غير مستقيم از هاشمي رفسنجاني انتقاد کرد.

بيست و چهار- سردار كريمي، فرماندهي بسيج خراسان رضوي در جلسه سخنراني خود در شهرستان طرقبه و چناران به طور ضمني و تلويحي و از يک كانديداهاي اصولگرا حمايت كرده است. وي در قسمتي از سخنراني خود عنوان داشته است: مردم به حزب راي نمي دهند.

وي همچنين در همايش بسيجيان شهرستان شيروان با عنوان بصيرت طي سخنان ضمن لزوم تشكيل دولت اسلامي از اصولگرايان خواست با اجماع روي يك كانديدا انتخاب را براي مردم آسان تر نمايند.

وي همچنين در مصلاي شهرستان شيروان و در حضور بيش از يک هزار نفر از بسيجيان گفت:250 هزار مدير بسيجي در سه استان خراسان حضور دارند كه خود مي توانند محور همبستگي باشند و هر يك 20 نفر را جمع كنند تا حضور حداكثري در انتخابات را فراهم نمايند.

بيست و پنج- فرمانده و جانشين سپاه مقاومت شهرستان در جلساتي در تاريخ 20 و 21 فروردين كه با حضور يك صد نفر از اعضاء مقاومت بسيج در دهستان قادر آباد برگزار شد به همراه سرهنگ مسعودي، جانشين سپاه از عملكرد دولت آقاي خاتمي او هاشمي انتقاد کرده و از يک کانديداي اصولگرا حمايت کرده است.

بيست و شش- حسن عباسي، پرسنل رسمي سپاه در دانشكده فني دانشگاه تهران طي سخناني عملكرد دولت هاي گذشته و مسئولين نظام را زير سوال برده است وي در گوشه اي از صحبت هاي خود گفت:"مديريت دستگاه تصميم گيري كشور فلج است چون در دست عده اي پير و فرسوده اداره مي شود مانند بعضي احزاب و شوراي نگهبان.

وي با بيان در راس قرار گرفتن ولايت فقيه در هرم نظام گفت: از سال 61 دور شدن از نهاد ولايت شروع شده و در سال 67 راست و چپ معنا پيدا كرد و واگرايي و تفكيك صورت گرفت.

عباسي با احضاء 5 جريان در ميان نخبگان كشور به ترتيب جريان سنت گرايان، جريان مدرنيست، جريان امانيست ها ، جريان التقاطي، و جريان تئوريست ها يا خداگرايان به تبيين رويكردها و ديدگاه هاي هر يك از اين 5 جريان پرداخته و عملكرد مجموعه ي دولت هاي پيشين به خصوص دولت آقايان هاشمي و خاتمي را به شدت زير سوال برد.

وي همچنين با اشاره به مديريت كشور گفت: بايد كار را از دست افراد پير بيرون كشيد و به دست افراد جوانتر سپرد. توصيه من به آنان اين است كه خودتان با احترام اين مناسب را ترك كنيد تا با بي احترامي شما از آنجا بيرون نكشيده ايم .

بيست و هفت- سردار گرمه اي، فرمانده سپاه استان گلستان به همراه تني چند از مديران ارشد سپاه در جلسه اي در اسفند سال گذشته در منزل آيت الله ظاهري نماينده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبري با حضور آقاي لاريجاني كانديداي رياست جمهوري برگزار گرديده بود، شركت داشته است.

بيست و هشت- در برخي از اخبار آمده بود که ستاد تبليغاتي آقاي قاليباف واقع درخيابان شهيد بهشتي با حضور سردار طلايي و برخي از معاونين ناجا در تاريخ 27 فروردين افتتاح شده است.

بيست و نه - شنيده شده در تاريخ 13 ارديبهشت ساعت 22 جلسه الي با حضور 3 نفر از نمايندگان آقاي قاليباف از تهران با هويت نامعلوم و 3 نفر از استان جهت تشكيل ستاد انتخاباتي دكتر قاليباف برگزار شده است.

در اين ديدار سرهنگ حسنوند، فرمانده انتظامي ميناب – عبدالمجيد جلالي- سني مذهب و عضو شوراي شهر بندرعباس – و علي باصره – عضو مجمع امور صنفي – 3 نفر از كساني بودند كه در اين جلسه شركت داشته اند.

در اين جلسه عبدالمجيد جلالي به عنوان رئيس ستاد برگزيده شد.

سي- گفته مي شود فرمانده سپاه رشتخوار نامه اي محرمانه به رييس هيات نظارت اين شهرستان نوشته است.

وي در اين نامه خواستار انتخاب افراد حاضر بر سر صندوق ها با هماهنگي سپاه شده است اما اين نامه مورد قبول ذولفقاري رييس هايت نظارت بر انتخابات اين شهرستان قرار نگرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سي و يك- گفته مي شود سردار قاليباف كانديداي انتخابات رياست جمهوري از آقاي سرهنگ دهقان، فرمانده انتظامي شهرستان داراب، درخواست معرفي نيرو جهت راه اندازي ستاد انتخاباتي در آن شهرستان را کرده است.

سي و دو- شنيده شده در فروردين سال جاري تعدادي از فرماندهان نيروي انتظامي مركز با هدف تبليغاتي به نفع آقاي قاليباف با مولوي عبدالمجيد امام جمعه اهل سنت زاهدان ديدار و گفتگو کرده اند.

گفته مي شود هدف از اين ملاقات كه به همراه فرماندهي گردان عملياتي مقداد ( به نام سردار عفتي) بوده براي هماهنگي براي سخنراني قاليباف در مسجد مكي بيان شده است.

سي و سه- سردار يعقوبي و دكتر كاظم زاده از مشاوران نيروي انتظامي در تاريخ 16 و 17 فروردين به بيرجند عزيمت و ضمن تعيين مسئول ستاد آقاي قاليباف در آن استان ( خراسان جنوبي) در سالن اجتماعات ايرانگردي و جهانگردي براي تعدادي از پرسنل آن نيرو جلسه اي برگزار کرده اند.

سي و چهار- منطقه مقاومت بسيح سپاه پاسداران خراسان رضوي فرمي با عنوان عهدنامه همبستگي تهيه و جهت اقدامات بعدي در اختيار پايگاه ها بسيج قرار داده است.

طبق فرم تهيه شده يك نفر به عنوان مدير محور همبستگي تعيين مي شود و دو نفر معاون به عنوان ياور و هجده نفر به عنوان هم عهد خواهد داشت كه اسامي و تلفن آنها را بر اساس فرم مربوطه ثبت كرده و آنان را آماده شركت در انتخابات مي نمايند.

سي و پنج- طرح تقريبا مشابهي تحت عنوان طرح فتح در استان هرمزگان در حال جريان است كه بر اساس آن فرماندهان نواحي سپاه مقاومت 15 نفر از اعضاء فعال و شاخص را به استخدام شبكه تحت نظارت خود درآورده و هر كدام از اين اعضاء 10 نفر ديگر را براي مجموعه خود انتخاب و در ادامه هر كدام از اين 10 نفر مي بايست 10 ديگر را عضو گيري کرده اند

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25221

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'به گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف" قسمت ديگري از موضعگيري مسوولان نظامي در انتخابات منتشر مي شود، رويداد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005