Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

هنوز بی تردیدم، گفتگوی کوتاه "ايران ما" با سيمين بهبهانی

سیمین بهبهانی بزرگ بانوی شاعر معاصر ایران از جمله کسانی بود که نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کرد ، عصر جمعه ، در ساعات پایانی رای گیری، در گفتگویی کوتاه از او خواستیم ارزیابی خود را از فضای انتخابات ، با ما در میان بگذارد .

* خانم بهبهانی آیا به نظر شما تحریم راهکار مناسبی بود ؟

- به نظر خودم بله.

* ولی مردم از نگرانی فرا رسیدن آینده ای تاریک ، به پای صندوق های رای رفتند

- هر کسی مختار است آنچه را درست می بیند عمل کند , اما من کوچکترین تردیدی نسبت به نظری که اعلام کردم ندارم و شرکت نمی کنم .

* با توجه به انتخاب یکی از دو کاندیدا که روز شنبه معلوم می شود ، چه آینده ای را برای فضای فرهنگی کشور پیش بینی می کنید؟

- در حال حاضر هیچ نظری ندارم . باید منتظر بود که این دو کاندیدا که هر کدام در شعار های تبلیغاتی خود وعده هایی را که داد ه اند ، برنامه ها و وعده های خود راعملی می کنند یا نه.

* منظورتان چه نوع وعده هایی است ؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

- مثلا آقای احمدی نژاد در آخرین روز تبلیغاتشان گفتند ، به زنان آزادی می دهند و آنچه را که درباره سختگیری های ایشان در کوچه و بازار شایع است ، تکذیب کردند و یا همین طور آقای هاشمی که به جامعه هنری و فرهنگی کشور وعده هایی داده اند ، که اگر واقعا قصد عمل را داشته باشند باید بلافاصله ، فردای پس از تصاحب زمام امور ، به آن چه گفته اند عمل کنند ، آن وقت می شود نظر داد اما فعلا هیچ نظری ندارم .

[لينک به اصل مطلب]

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25217

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هنوز بی تردیدم، گفتگوی کوتاه "ايران ما" با سيمين بهبهانی' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005