Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

هاتف افشا مي كند: آخرين پروژه اقتدارگرايان قبل از شكست نهايي

پروژه از اين قرار است؛ بلندگوهاي خبري افراطيون از برد احمدي نژاد مي نويسند و بدنبال آن لباس شخصي ها به خيابان ها ريخته و اين پيروزي را جشن مي گيرند. اقتدارگرايان مي خواهند با اين كار فردا كه نتيجه قطعي انتخابات و پيروزي هاشمي رفسنجاني اعلام شد ، مدعي شوند در انتخابات تقلب شده است. اين آخرين تقلاي اردوگاهي است كه با وجود صدها تخلف نتوانست راي مردم را جلب كند و اكنون كه خود را در مقابل هاشمي رفسنجاني اعتدال گرا مغلوب مي بيند، در صدد فرافكني است .

گزارش پايگاه اطلاع رساني " هاتف " حاكي است از بعد از ظهر امروز كه به مرور اخبار شكست احمدي نژاد به گوش مي رسيد رسانه هاي افراطيون ، ابتدا ساعاتي را در سكوت سپري كردند و به مرور كه پيروزي هاشمي رفسنجاني قطعي تر شد ، تحركاتي انحرافي را آغاز كردند. سايت احمدي نژاد گزارشاتي را بعنوان نتيجه انتخابات منتشر كرد كه در آن ادعا شده بود در تمام از استانها احمدي نژاد از آراي بالايي برخوردار است اين در حالي بود كه انتخابات هنوز در جريان بود . در شرايطي كه برگزاري انتخابات ادامه داشت روزنامه كيهان بار ديگر به غيب گويي پرداخت و همانطور كه در دور اول انتخابات پيش از پايان شمارش آرا ، احمدي ن‍‍ژاد را به دور دوم انتخابات فرستاد و اعتراضات فراوان مهدي كروبي را سبب شد ، تيتر اول شماره فرداي خود را چنين نوشت: "خبرها از پيروزي چشمگير احمدي‌نژاد حكايت مي‌كند."
به گزارش ايرنا ، كيهان در تيتر اول صفحه نخست خود همچنين نوشته است : "ملت كار را تمام كرد."
ظاهرا روزنامه همشهري نيز تيتر مشابهي زده است و خبرگزار يهاي فارس و مهر نيز در حال حاضر مدام طي اخباري مدعي مي شوند احمدي نژاد پيروز انتخابات شده است.
اين تحركات انحرافي در حالي ادامه دارد كه همچنان اخبار رسيده از منابع موثق از پيروزي هاشمي رفسنجاني حكايت دارد.
در همين حال شنيده شده است كه بحث جلوگيري از توزيع روزنامه ها ي كيهان و همشهري به اتهام تشويش اذهان عمومي و شايعه پراكني از سوي برخي نهادهاي عالي رتبه نظام در حال بررسي است . مقامات عالي نظام معتقدند اين آخرين ماجراجويي افراطيون بيش از آنكه به سود آنها باشد سلامت انتخابات را زير سوال برده و به تشويش اذهان عمومي مي انجامد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علاوه بر اين افراطيون خود متهم اصلي تقلب و تخلف در انتخابات هستند به گونه اي كه ستاد آقاي هاشمي تا كنون حدود 500 مورد از تخلف انتخاباتي شبه نظاميان را گزارش كرده است .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25195

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاتف افشا مي كند: آخرين پروژه اقتدارگرايان قبل از شكست نهايي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005