Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

آخرين اخبار انتخابات: در حسينيه ارشاد تعدادى از ناظرين شوراى نگهبان از ورود برخى خانمها به بهانه بدحجابى ممانعت كرده اند، شرق

۳ تير ۱۳۸۴
ساعت ۱۸:00

آخرين گزارشها از سطح كشور حكايت از پيشتازى هاشمى رفسنجانى در اكثر شهرستانهاى كشور دارد. بنابراين گزارش بجز شهرهاى بزرگ نظير تهران اصفهان و مشهد كه رقابت تنگاتنگ است در مابقى استانها هاشمى از رقيب خويش پيشى گرفته است. اين در حالى است كه همچنان گزارشهاى متعددى از بروز تخلف در سطح شهرهاى بزرگ از سوى گروههاى غير مسئول مخابره شده است. در شهر تهران پس از خنكى هوا حضور مردم نواحى شمالى و غربى به سمت صندوقهاى راى افزايش يافته است.اما در در مناطق نظير حوزه راى گيرى حسينيه ارشاد تعدادى از ناظرين شوراى نگهبان از ورود برخى خانمها به بهانه بدحجابى ممانعت كرده اند. در اين حوزه گزارش ديگرى نيز حاكى است كه يكى از بازرسان وزارت كشور مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. برخى از بازرسان در حوزه نارمك نيز مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. همچنين در يكى از حوزه ها بعلت مفقود شدن مهر شعبه راى گيرى متوقف شده است.همچنين گزارش شده شناسنامه هاى نو و المثنى به كرات در حوزه هاى راى گيرى مشاهده شده است و ناظران شوراى نگهبان براحتى مشغول هدايت ارا هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در برخى شعبه ها گزارش شده برخى ناظرين در امور اجرايى نيز دخالت مى كنند و پشت صندوق راى نشسته اند.از اصفهان نيز خبر مى رسد نيروى انتظامى با برخى از بازرسان وزارت كشور برخورد و كارت انها را مصادره كرده است.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005