Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

استاندار تهران: موارد تخلف گزارش‌شده جزئي بوده و حل شده است، ايسنا

استاندار تهران تصريح كرد كه گرچه نارسايي‌ها و مشكلاتي وجود داشته است اما ستاد انتخابات استان با شش كميته فعال بر امر انتخابات مشرف است.


به گزارش خبرنگار ايسنا، مستقر در فرمانداري تهران، علي اكبر رحماني، بعد از اتمام جلسه با وزير كشور و فرماندار در محل فرمانداري تهران با تكذيب انجام تخلفات گسترده در شعب اخذ راي گفت: چيزي كه روي كل روند انتخابات اثر بگذارد، وجود ندارد. در واقع از صبح مجموعه ستاد انتخابات استان با شش كميته فعال بر امر انتخابات مشرف است.


وي افزود: هيات اجرايي نيز در 13 شهرستان در حال انجام وظيفه است . شش درصد كل صندوق‌هاي ايران يعني 2760 صندوق در تهران وجود دارد و ممكن است در اين تعداد چند مورد هم نارسايي، مشكل، ديرآمدن نمايندگان ارگان‌هاي مختلف يا تخلفي صورت گرفته باشد، ولي هيات اجرايي بر كار مشرف است و موارد را مورد رسيدگي قرار مي‌دهد.


استاندار تهران تصريح كرد: مجموعه شكاياتي كه به هيات اجرايي رسيده بود، توسط نظام بازرسي با حضور در محل و دادن تذكر و آموزش به صورت عادي حل شد و كار دنبال مي‌شود. چند مورد نيز وجود داشت كه به بررسي بيشتر نياز داشت كه در هيات اجرايي مطرح شده است.


وي ادامه داد: در واقع اعضاي هيات اجرايي هم شعب و مناطق را از صبح تقسيم كرده‌اند و بنده خود در برخي موارد از جمله مواردي كه در شرق و جنوب تهران مطرح شده بود، با حضور در شعب مساله را بررسي كردم ، موارد قابل اعتنا و ذكر نبود و با تذكرات رفع شد. فكر مي‌كنم امنيت عمومي انتخابات در سطح استان در اين لحظه برقرار و سلامت انتخابات تأمين شده است.


رحماني خاطرنشان: مواردي كه در بحث سلامت عنوان مي‌كنيم، نسبي است و مطلق اصلا وجود ندارد، لذا فكر مي‌كنم يك انتخابات آزاد و رقابتي سلامت را هم در حد نسبي ببينيم و تا اين لحظه نيز امنيت را كاملا برقرار كرده‌ايم.


وي با بيان اين كه به هيچ وجه صندوقي ابطال و راي‌گيري در آن متوقف نشده، تصريح كرد: ابطال و توقف از منظر حقوقي بايد پروسه‌اي را طي كند. در سطح كل استان تهران هيچ صندوقي را تاكنون متوقف نكرده‌ايم و روند طبيعي است، اما اگر مزاحمتي براي برگزاري روند طبيعي و سالم انتخابات وجود داشته باشد و اگر شبعه‌اي دچار مشكل شود، بنده به عنوان رييس شوراي تأمين استان به عنوان جرم مشهود دستور مي‌دهم نيروي انتظامي كه نهايت همكاري را داشته، مزاحمان را از صحنه خارج كند تا مردمي كه با همه وجود پاي صندوق‌هاي راي مي‌آيند و آخرين روز تعطيلات هفتگي خود را براي يك امر ملي مي‌گذارند، با دلخوري به منزل برنگردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا استاندار تهران در پايان در مورد اين مساله كه در شش شعبه تخلف صورت گرفته، گفت: شش شعبه نبوده و چهار شعبه بوده و قرار است براي هر صندوق بعد از اين جلسه، يك عضو از هيات اجرايي حضور پيدا كند و تذكرات لازم را بدهد تا همه به وظايف قانوني خود عمل كنند.

رحماني در عين حال از گزارش 300 مورد خبر داد و با بيان اين‌كه اين موارد با تدبير هيات‌هاي اجرايي حل شده است، تصريح كرد: براي جلوگيري از بروز برخي از تخلفات، بايد تلاش كرد تا انتخابات‌ها‌ به صورت مكانيزه برگزار شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25167

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استاندار تهران: موارد تخلف گزارش‌شده جزئي بوده و حل شده است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005