Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

رفسنجانی هنگام رای دادن: اگر رقيب من انتخاب شود مشكلي براي كشور پيش نخواهد آمد و ما در هر حال از كشور و انقلاب ايران دفاع مي‌كنيم، هاتف

اكبر هاشمي رفسنجاني، صبح امروز با حضور در حسينيه شماره يك جماران راي خود را به صندوق شماره 140 مرحله‌دوم انتخابات رياست جمهوري انداخت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف" اين نامزد انتخابات رياست جمهوري پس از پايان مراحل اخذ راي به خبرنگاران گفت: به لطف خدا مرحله اول انتخابات خيلي خوب تمام شد و آمادگي مردم براي حضور در دور دوم نيز به نظرم مطلوب است. اگر مردم در اين دوره از انتخابات حضور چشمگيري داشته باشند باعث افتخار خواهد بود.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه پاسخ مردم به تبليغات منفي دشمنان درباره‌ عدم حضور در انتخابات، گفت: يكي از مواردي كه در مورد آزادي و سياسي بودن مردم مورد قضاوت قرار مي‌گيرد حضور آنان در انتخابات است.
هاشمي رفسنجاني در پاسخ به اين سوال كه در صورت عدم پيروزي در انتخابات آيا در مجمع باقي خواهد ماند يا خير؟ گفت: در هر حال مصمم هستم تا آخر دوران حياتم در خدمت انقلاب و مردم باشم و اين بار قصد دارم نقش تاريخي سياسي ايفاء كنم و آن حمايت از تشكيل جبهه‌ اعتدال اسلامي در كشور است.
وي توضيح داد: در پنج محور سياسي، اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و سياست خارجي اعتدال را براي جلوگيري از حاكم افراط و تفريط دنبال مي‌كنم.
خبرنگاري از هاشمي پرسيد با وجود حمايت گروه‌هاي اصلاح‌طلب از شما آيا به آزادي سياسي، آزادي قلم و آزادي مطبوعات معتقد هستيد؟ وي پاسخ داد: حتما آن‌ها مواردي را در ما مشاهده كرده‌اند كه به اين موضع روي آورده‌اند. آنچه كه تاكنون گفته‌ام و در ميثاق با مردم آورده‌ام از راهكارهاي اجرايي من است.
وي در پاسخ به اين سوال كه اگر رييس‌جمهور نشويد چه خواهيد كرد؟ گفت: در اين صورت باز هم از مردم به خاطر حضور در انتخابات تشكر مي‌كنم و از كساني كه به من راي داده‌اند بيشتر تشكر خواهم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد وضعيت تبليغات در اين دوره از انتخابات نيز گفت: تبليغات اين دوره نسبت به دور قبل سالم‌تر بود. بر اساس آماري رقابت فشرده است ولي من مقداري از رقيبم جلوتر هستم.
خبرنگار ديگري پرسيد؛ در صورت پيروزي رقيب شما آيا موقعيت ايران در عرصه‌ بين‌المللي دشوارتر خواهد بود يا خير؟ هاشمي گفت: اگر رقيب من انتخاب شود مشكلي براي كشور پيش نخواهد آمد و ما در هر حال از كشور و انقلاب ايران دفاع مي‌كنيم.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005