Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

نامه رييس مجلس به رييس جمهوري ايران درباره ضرورت صيانت از آراء مردم، ايرنا

رييس مجلس شوراي اسلامي عصر پنجشنبه در نامه‌اي به رييس جمهوري، از وي خواسته همه مقدمات لازم را براي برگزاري انتخابات سالم و صيانت از آراي مردم را به عمل آورد.


به گزارش اداره اخبار و رسانه‌هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي، در پي انعكاس برخي از نگراني‌ها به رييس مجلس شوراي اسلامي از سوي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و يكي از كانديداهاي رياست جمهوري نسبت به برگزاري سالم انتخابات، حدادل عادل در نامه‌اي به محمد خاتمي، از وي خواست ضمن رعايت همه حقوق دو كانديداي حاضر در مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري، ترتيباتي انديشده شود تا امكان حضور نمايندگان اين دو كانديدا در شعب اخذ راي و هنگام شمارش آراء، فراهم شود.

اداره ‌اخبار و رسانه‌هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي در نمابر خود به ايرنا، اضافه كرده است: در پي نامه كتبي رييس مجلس و همچنين مذاكره تلفني با رييس جمهوري، محمد خاتمي از وزير كشور خواست ضمن رعايت حقوق دو كانديدا، همه مقدمات لازم را براي برگزاري سالم انتخابات و صيانت از آراء مردم به عمل آورند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين گزارش همچنين آمده است: وزير كشور نيز در بخشنامه‌اي خطاب به مجريان انتخابات در سراسر كشور مجددا تاكيد كرد تسهيلات لازم براي حضور نمايندگان دو كانديداي مرحله دوم نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در شعب اخذ راي و هنگام شمارش آراء فراهم شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25116

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه رييس مجلس به رييس جمهوري ايران درباره ضرورت صيانت از آراء مردم، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005