Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 2 تیر 1384

محبيان: سقف آراي احمدي نژاد 9 ميليون است؛ در صورت حضور مردم آراي هاشمي تا 16 ميليون افزايش مي يابد، هاتف

امير محبيان خاطر نشان كرد: سقف آراي احمدي نژاد 9 ميليون و هاشمي 16 ميليون است كه ارتباط مستقيمي با افزايش حضور مردم در پاي صندوق هاي راي دارد.

اين فعال سياسي در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني " هاتف " در تحليل آماري دور دوم انتخابات خاطر نشان كرد: در اين دوره نتيجه انتخابات ارتباط بسيار نزديكي با ميزان مشاركت دارد. شواهد حاكي از آن است كه كف آراي احمدي نژاد با توجه به نتايج دور اول انتخابات 6 ميليون راي بوده و سقف آن 9 ميليون است. در حاليكه كف آراي هاشمي 6 ميليون بوده و سقف آن تا حدود 16 ميليون امكان افزايش دارد.
محبيان تصريح كرد: در اين نكته كه راي دهندگان به احمدي نژاد، به دليل انگيزه هاي قوي در دور دوم هم حضور مي يابند، نبايد ترديد كرد و اگر فرض را بر اين بگذاريم كه تمام ظرفيت راي احمدي نژاد در دور دوم بالفعل باشد و همه 9 ميليون راي اخذ شود در اين صورت اگر ميزان كل آرا در دور دوم تا 16 ميليون باشد آقاي احمدي نژاد پيروز ميدان است اگرآرا تا 20 ميليون افزوده شود، رقابت بسيار جدي و نزديكي را مشاهده خواهيم كرد ولي هر چه به 20 ميليون راي افزوده شود، امكان پيروزي هاشمي بيشتر خواهد شد.
عضو شوراي سر دبيري روزنامه رسالت در پايان خاطر نشان شد: با توجه به اينكه ميزان مشاركت مردم نتيجه را تاييد مي كند. لذا طرفداران هاشمي بايد بكوشند افراد بيشتري را به پاي صندوق هاي راي بياورند.
محبيان در بخش ديگر اين گفتگو با بيان اينكه تخريب يك پديده زشت و غير دموكراتيك است گفت: تخريب ناتواني فرد را اثبات مي كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: متاسفانه در اين دوره از انتخابات تخريب گسترده اي هم عليه هاشمي و هم احمدي نژاد به راه افتاد كه اين پديده طبيعتا به رفتار سياسي و دموكراتيك جامعه ما ضربه وارد مي كند.از سوي ديگر معتقدم ادامه اين وضعيت مي تواند منجر به بيزاري مردم از سياست شده و اعتبار همه نخبگان را به نحوي مخدوش كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25061

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محبيان: سقف آراي احمدي نژاد 9 ميليون است؛ در صورت حضور مردم آراي هاشمي تا 16 ميليون افزايش مي يابد، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005