Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 2 تیر 1384

هشدار فاطمه حقیقت جو برای شکل گیری فاشیسم در کشور، امروز

امروز: فاطمه حقیقت جو در مورد ضرورت تشکیل جبهه ضد فاشیسم در این شرایط گفت: خطرات بسیار زیادی کشور را تهدید می کند و شکل گیری فاشیسم و تداوم آن کشور را در بعد داخلی و خارجی دچار مشکل می نماید و در خارج زمینه فشار بیشتر را فراهم می سازد و من نگران بحث صلح و جنگ در کشور هستم بنابراین انتخابات سوم تیر اهمیت زیادی دارد که فاشیست حاکم نشود.
نماینده سابق تهران در مجلس ششم در مورد جسارت عده ای از طرفداران احمدی نژاد به جوادی آملی افزود: اتفاق بسیار بدی رخ داده است و این هشدار جدی برای قدرت گرفتن فاشیسم می باشد چون شخصیتی که به دین و عرفان می پردازد توسط جبهه فاشیست تحمل نمی شود با وجودی که وی عضوی از جبهه روحانیت می باشد با وجود این سابقه و دیدگاه مورد هتاکی قرار می گیرد وی با اشاره به حضور فاشیست در جامعه گفت: حضور تعدادی موتورسوار و متعاقب آن تهدید مردم توسط حامیان یکی از نامزدها کار بسیار زشتی است که تنها اعلام برائت از آن کافی نیست و این مساله جای تاسف دارد چرا که باید در کنار حفظ حرمت از همه شهروندان از تفکرات مختلف دفاع کنیم هرچند که برای ما مهم نیست که آقای جوادی آملی تفکرات متفاوتی با ما دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به بحران مدیریت در ایران گفت: این مساله باعث می شود دایره افراد خودی و غیرخودی تنگ شود و در این صورت بحران هویتی شکل می گیرد که تفکر هر که از ما نیست بر ماست قوت می گیرد که بزرگترین تهدید برای آینده است.
حقیقت جو با اشاره به آینده سیاسی ایران افزود: به آینده بلندمدت ایران امیدوارم و مطمئنم که حاکمیت با مردم است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25060

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار فاطمه حقیقت جو برای شکل گیری فاشیسم در کشور، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005